Çağrı Mərkəzinin əməkdaşları tərəfindən canlı rejimdə fəaliyyət zamanı göstərilən xidmətlər (iş günləri saat 09:00-dan saat 18:00-dək):
- Vergi qanunvericiliyinə dair sualların cavablandırılması.
- Elektron xidmətlərin tətbiqi ilə bağlı sualların cavablandırılması.
- Elektron xidmətlərin tətbiqi zamanı yaranmış çətinliklərin aradan qaldırılmasında köməklik göstərilməsi.
- Vergi qanunvericiliyinin pozulması barədə müraciətlərin qəbulu.
- Vergi orqanının və onun vəzifəli şəxslərinin hərəkət və ya hərəkətsizliyi barədə müraciətlərin qəbulu.
- Buraxılmış zənglərlə əks əlaqə yaradaraq müvafiq xidmətin göstərilməsi.
- Çağrı Mərkəzinin təmsilçiləri ilə əlaqə yaratmaq istəyini bildirmiş şəxslərlə əks əlaqə yaradaraq müvafiq xidmətin göstərilməsi.
- ASAN imza barədə müraciətlərin cavablandırılması.
- ASAN imza vasitəsilə canlı rejimdə sadələşdirilmiş verginin bəyannaməsinin təqdim edilməsi.
Avtomatik rejimdə fəaliyyət zamanı göstərilən xidmətlər:
- Azərbaycanda tətbiq edilən vergilər barədə ümumi məlumatın verilməsi (qeyri-iş saatlarında).
- VÖEN-ə əsasən vergi borcu barədə məlumatın verilməsi (fasiləsiz).
- Zəng sifarişi - Çağrı Mərkəzinin təmsilçiləri tərəfindən sonradan zəng edilməsi üçün müraciətin qəbulu (qeyri-iş saatlarında).
Mesaj xidməti vasitəsilə göstərilən xidmətlər:
- Vergi ödəyicilərinə məlumatların və xatırlatmaların səsli mesajla göndərilməsi.
- Vergi ödəyicilərinə məlumatların və xatırlatmaların ünvanlı şəkildə SMS ilə göndərilməsi.
- İkitərəfli SMS xidmətinin abunəçilərinə xatırlatmaların mütəmadi göndərilməsi və abunə olmadan qeydiyyatdan keçmiş vergi ödəyicilərinin SMS sorğularının SMS ilə cavablandırılması.