Search
az|рус|eng
FAQ
"Everybody can get information by means of “question-answer” on the taxes

You can also call “Call Centre” to get answers to your all questions on tax legislation

YOUR QUESTION


"Sual-cavab" bölməsi vasitəsilə siz artıq verilən cavabları 5 ballıq sistemlə qiymətləndirə bilərsiniz. Qiymətləndirmə 2 formada aparılır:
1. “Sual-cavab” bölməsində istənilən suala verilən cavabla tanış olub, həmin cavabı qiymətləndirə bilərsiniz.
2. “Sual-cavab” bölməsinə sual göndərən şəxsin e-mail ünvanına məktub göndərilir və o, sualına verilən cavabı qiymətləndirə bilər.
Questions were answered by Taxpayers Services Main Department
      
Kərəm, babazadekerem243@gmail.com (22.01.2018) (Read: 19 times, ID: 16503)
Salam. Mən hesabı necə dondura bilərəm?

Sorğunuzdan fəaliyyətinizi müvəqqəti dayandırmaq istədiyiniz qənaətinə gələrək bildiririk ki, fəaliyyətini müvəqqəti dayandırmaq istəyən vergi ödəyicisi “Vergi ödəyicisinin, onun filialının, nümayəndəliyinin və ya digər təsərrüfat subyektinin (obyektinin) fəaliyyətinin və digər vergi tutulan əməliyyatlarının dayandırılması haqqında arayış”ı təqdim etməlidir. Arayışda sahibkarlıq fəaliyyətin və ya digər vergi tutulan əməliyyatların dayandırılmasının müddəti göstərilməlidir. Qeyd olunan müddət bitdikdə fəaliyyətin dayandırılması barədə yenidən müraciət edilmədikdə isə fəaliyyətinin dayandırılması haqqında müraciətdə göstərilən son tarixdən sonrakı gündən etibarən vergi ödəyicisinin fəaliyyəti aktivləşir.

Gücləndirilmiş elektron imzası (o cümlədən Asan İmzası) və ya istifadəçi kodu, parol və şifrəsi olduqda Vergilər Nazirliyinin İnternet Vergi İdarəsi portalı üzərindən fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn rejimdə dayandırılması mümkündür.

Bu barədə ətraflı məlumatı səhifəmizin “E-Xidmətlər” bölməsindəki “Fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn dayandırılması” elektron xidməti üzrə inzibati reqlament vasitəsilə əldə edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.2-ci16.3-cü maddələri, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 24 dekabr 2012-ci il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Fiziki şəxsin fəaliyyətinin onlayn dayandırılması” elektron xidmətlər üzrə inzibati reqlamentlər.

_MARKCOUNT 0    _AVERAGEMARK 0

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Əminə Luneva Yalçın, aminabalaoghlanova@hotmail.com (22.01.2018) (Read: 21 times, ID: 16502)
Mənə borcumla əlaqəli bildiriş göndərilib. Qeyd edilib ki, dövlət büdcəsinə ümumilikdə 55.65 Azn borcum var. Amma mən oktyabr, noyabr, dekabr ayları üçün ödəniş etmədiyimə görə, hardasa 133 Azn borcum olmalı idi. Buna görə 133 Azn ödəniş etdim. İndi isə bir neçə sualım var.
1. Dəqiqləşdirmək istəyirəm, düzgün ödəniş etmişəmmi?
2. Borcum yoxdurmu?
3. Əgər 55.65 Azn deyil, 133 Azn ödəməklə çox ödəniş etmişəmsə qalan məbləğlə nə baş verir? Növbəti aylar üçün nəzərə alınırmı? VÖEN nömrəmi qeyd edirəm: 1003861362

Bildiririk ki, 22.01.2018-ci il tarixə vergi borcunuz yoxdur.

Məlumat üçün bildiririk ki, vergi borcundan artıq məbləğ ödənildikdə, artıq ödənilmiş məbləğ digər vergilərin, faizlərin, maliyyə sanksiyalarının və inzibati cərimələr üzrə borcların ödənilməsi hesabına və ya vergi ödəyicisinin razılığı ilə sonrakı öhdəliklər üzrə ödəmələrin hesabına aid edilir.

Xatırladırıq ki, vergi borcunuz barədə məlumatı Vergilər Nazirliyinin 195-1 Çağrı Mərkəzinə zəng edərək “3” düyməsini seçib öz VÖEN-nizi daxil edib “#” düyməsini sıxmaqla və ya saytımızın "Xidmətlər" bölməsinin "E-xidmətlər" alt bölməsindəki "Vergi borcu barədə məlumatın verilməsi" elektron xidmətə aid pəncərəyə VÖEN-nizi daxil etməklə əldə edə bilərsiniz.

Bununla yanaşı, vergi borcu ilə bağlı məlumat vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edilməklə, gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən Asan İmza) və ya istifadəçi kodu, parol və şifrə olduqda, onlardan istifadə edilməklə “İnternet Vergi İdarəsi”dən (“E-bəyannamə & ƏDV-DH & ŞHV” “Məlumat axtar” “Şəxsi hesab vərəqəsi”) və ya İkitərəfli SMS xidməti”nə qoşulmaqla əldə edilə bilər.

_MARKCOUNT 0    _AVERAGEMARK 0

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


İntizar Məmmədova Əsədula, intizar-mamadova@inbox.ru (22.01.2018) (Read: 19 times, ID: 16501)
Mən “Express Baku” Voleybol Klubunun direktoruyam (VÖEN 1701652231). Klub 2014-cü ildən təsis edilmişdir. Klubun qanuni təmsilçisiyəm və klubun direktoru vəzifəsini daşıyıram. Nizamnamə kapitalının miqdarı 100.00 manatdır. Təsisçilər və nizamnamələr kapitalında mayaların miqdarı 50% mənim, 50% isə Yaqubov Samir Camal oğluna məxsusdur. Hal-hazırda biz öz aramızda notarial qaydada alqı-satqı əməliyatı keçirmək istəyirik (payların alqı-satqısı). Alqı-satqı əməliyyatını keçirmək üçün notariusa müraciət etmişik. Notariusdan bizə bildirmişldirər ki, dövlət reyestrindən çıxarışı yeniləmək üçün sizin departamentdən verilmiş “Express Baku” VK-nun yüklü olub-olmaması və həbsdə olub-olmaması barəsində arayışı notariusa təqdim etməliyik. Ayın 11.01.2018-ci ildə mən bu barədə sizin departamentə olmuş və bu barədə müraciət etmişdim. Lakin mənə borcun olub-olmaması barədə arayış (11.01.2018-ci il, ¹–1839020020865700, cənab Pərviz Hüseynlinin imzası ilə sənəd) verilmişdir. Bu gün mən yenidən notariusda oldum və mənə yuxarıda göstərdiyim (klubun həbsdə və yüklü olub-olmaması barəsində arayış) sənədin təqdim olunmasının vacib olduğunu bildirdilər. Odur ki, yazıb Sizdən xahiş edirəm ki, mənə bu sənədlərin təqdim olunması üçün köməklik göstərəsiniz. Sizə öz dərin minnətdarlığımı bildirirəm.

Sorğunuzdan təsis paylarının yüklü olub-olmaması barədə arayış almaq istədiyiniz qənaətinə gələrək bildiririk ki, bunun üçün gücləndirilmiş elektron imzanız (o cümlədən Asan İmza) və ya istifadəçi kodu, parol və şifrəniz olduqda, onlardan istifadə etməklə İnternet vergi idarəsinin “Onlayn kargüzarlıq və e-VHF” bölməsinə daxil olub “Yeni müraciət” bölməsindən elektron qaydada, poçt vasitəsi ilə və ya kommersiya hüquqi şəxsin qeydiyyatda olduğu vergi orqanının vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə kağız daşıyıcısında sərbəst formada ərizə ilə müraciət edə bilərsiniz. Təsis paylarının yüklü olub-olmaması barədə arayış 5 iş günü müddətində verilir.

Bax: Vergilər Nazirliyinin 19.05.2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş “Vergi ödəyicilərinə göstərilən xidmətlərin vahid standartları”(Xidmət kodu: 5.1.12).

_MARKCOUNT 0    _AVERAGEMARK 0

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rəna Quliyeva, rena_guliyeva@silkwayinsurance.com (22.01.2018) (Read: 26 times, ID: 16500)

Şirkət tərəfindən daxili istifadə üçün nəzərdə tutulmuş (yəni satış məqsədi daşımayan) nağd qaydada kassa çeki ilə alınmış mallara görə elektron qaimənin olması tələb olunurmu?

Bildiririk ki, sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan vergi ödəyicisi tərəfindən daxili istifadə üçün malların alışı sahibkarlıq fəaliyyəti çərçivəsində qeyri-sahibkarlıq məqsədləri üçün xərclərin çəkilməsi kimi qəbul oluna bilər.

Azərbaycan Respublikasında mühasibat uçotunun aparılmasında əsas prinsiplərdən biri məlumatların etibarlılığı, yəni yanlış (qərəzli) fikirlər mövcud olmayan informasiyanın təqdim olunmasıdır.

Digər prinsip isə müəssisənin maliyyə hesabatlarında informasiyanın düzgün təqdimatı onun maliyyə vəziyyətini və fəaliyyətinin maliyyə nəticələrini qərəzsiz, təhrifsiz, manipulyasiyasız və ya əhəmiyyətli faktları gizlətmədən, mahiyyətin formadan üstünlüyü konsepsiyası əsasında, mümkün qədər obyektiv əks etdirməsini nəzərdə tutur. Bu o deməkdir ki, Konseptual Əsasların və ya müvafiq Milli Mühasibat Uçotu Standartının tanınma meyarlarına uyğun gələn və hesabat tarixinə və ya hesabat dövründə mövcud olan aktivlərə, öhdəliklərə, kapitala, gəlirlərə və xərclərə təsir göstərmiş bütün təsərrüfat əməliyyatları və digər hadisələr maliyyə hesabatlarında düzgün əks etdirilməlidir.

Bu baxımdan nəzarət kassa aparatlarının çeklərinin malların alınması ilə bağlı çəkilən xərcləri təsdiq edən sənəd hesab olunmadığını nəzərə alaraq pərakəndə ticarət obyektindən malın alışı zamanı alışı hüquqi şəxsə onun tələbinə əsasən NKA çeki ilə yanaşı, elektron qaimə-faktura və ya elektron vergi hesab-faktura təqdim edilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.62-ci, 16.1.11-7 və 71-1-ci maddələri, Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin 23 iyul 2007-ci il tarixli I - 73/1 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş “Kommersiya təşkilatları üçün milli mühasibat uçotu standartlarının konseptual əsasları”.

_MARKCOUNT 0    _AVERAGEMARK 0

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rufanə, rufaneibrahimova93@gmail.com, Gəncə (22.01.2018) (Read: 20 times, ID: 16499)
Salam. Elektron qaimə göndərilən zaman qaimə təsdiqləndikdən sonra e-fakturaya çevrilir. EVHF-sini göndərən ya qəbul edən tərəfin rəhbər və mühasibi qol cəkməlidir? Xahiş edirəm e-qaimə vasitəsilə ödəniş tələb edərkən yerinə yetirilən əməliyyatları qeyd edəsiniz (texniki əməliyyatları nəzərdə tutmuram).

1. Cavab: Bildiririk ki, Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 28 sentyabr  2009-cu il tarixli 156 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş "Elektron vergi hesab-fakturalarının tətbiqi, uçotu və istifadə  Qaydaları"na əsasən Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet səhifəsi olan İnternet Vergi İdarəsinə (www.e-taxes.gov.az)  daxil olaraq hazırlanmış elektron vergi hesab faktuasının təsdiq edilərək göndərilməsini satıcı qismində aşağıdakı şəxslər gücləndirilmiş elektron imza vasitəsilə həyata keçirə bilərlər:

- vergi ödəyicisi olan fiziki şəxsin özü və ya hüquqi şəxsin rəhbəri;

- birinci bənddə qeyd edilmiş şəxsin özü və ödəniş sənədlərini təsdiq etməyə səlahiyyəti olan digər şəxs (şəxslər).

Elektron vergi hesab-fakturasının təsdiq edilərək göndərilməsinin ödəniş sənədlərini təsdiq etməyə səlahiyyəti olan digər şəxs (şəxslər) tərəfindən həyata keçirilməsinə icazənin verilməsi 1-ci bənddə qeyd edilmiş şəxslər tərəfindən İnternet Vergi İdarəsində yaradılmış Səlahiyyətlərin idarə edilməsi menyusundan istifadə edilməklə, gücləndirilmiş elektron imza vasitəsilə təsdiq edilir.

Bax: Nazirlər Kabinetinin 28 sentyabr 2009-cu il tarixli 156 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş "Elektron vergi hesab-fakturalarının tətbiqi, uçotu və istifadə Qaydaları"nın 4.1-1-ci, 4.1-2-ci və 4.1-3-cü bəndləri.

2. Cavab: Bildiririk ki, müraciətinizin mahiyyəti aydın olmadığını nəzərə alaraq sorğunuzu dəqiqləşdirməklə ətraflı şəkildə yenidən müraciət etməyiniz tövsiyə edilir.

Bununla belə, vergi qanunvericiliyi və inzibatçılığı barədə daha ətraflı məlumat almaq üçün Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz.

_MARKCOUNT 0    _AVERAGEMARK 0

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rövşən Səfərov, rovshan.safarov@hotmail.com, Sumqayıt (22.01.2018) (Read: 9 times, ID: 16498)
Sualım Hasılatın Pay bölgüsü ilə işləyən biznes fəaliyyəti ilə bağlıdır. A və B şirkətlərinin hər ikisi HPB ilə işləyir, lakin heç bir şirkətin 0 dərəcə ilə ƏDV sertifikatı yoxdur. A şirkəti Azərbaycanda 90 gündən az olan layihə ilə bağlı olacaq.
1. A şirkəti ödəmə mənbəyindən tutulan vergidən başqa hansı vergi mükəlləfiyyəti daşıyacaq?
2. A şirkəti ƏDV 0 dərəcəli sertifikatı olmadığından xidmət göstərən B şirkəti ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyatdan keçməli və A şirkətinə ƏDV əlavə edilmiş hesab göndərməlidirmi?
3. A şirkətinin ödəməli olduğu ödəmə mənbəyində vergini B şirkəti onun əvəzindən vergi agenti kimi çıxış edərək ödəyə bilərmi (Bu halda A şirkəti xidmət üçün ödəniş edərkən ÖMV ilə birgə ödəyir). Əgər B şirkəti vergi agenti kimi çıxış edə bilərsə, o zaman B şirkətinin vergi mükəlləfiyyətinə hansı vergilər və təsirlər əlavə edilir? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, Hasılatın Pay bölgüsü Sazişlərin hər birinin vergiyə cəlb olunmasında mövcud özəlliklərin olduğundan, habelə müaciətinizdə bir sıra məqamlar aydın olmadığından (konkret Saziş, xidmətin mahiyyəti, B hüquqi şəxsin rezident olub-olmamsı), sorğunuzda qeyd olunan məsələnin vergitutma aspektlərinin dolğun və ətraflı cavablandırılmasının təmin edilməsi məqsədi ilə sözügedən əməliyyata dair məlumatı və təsdiqedici sənədləri təqdim etməklə vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə və ya rəsmi qaydada Vergilər Nazirliyinə va ya Vergilər Nazirliyinin yanında Milli Gəlirlər Departamentinə müraciət etməyiniz məqsədəmüvafiqdir.

_MARKCOUNT 0    _AVERAGEMARK 0

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Çingiz Abdullayev, a.chingiz@mail.ru (22.01.2018) (Read: 21 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16497)
Salam. Əgər müəssisə öz balansında olan əsas vəsaiti vergi ödəyicisi kimi qeydiyyatda olmayan fiziki şəxsə satırsa, hansı formada qaimə-faktura tərtib olunmalıdır?

Bildiririk ki, elektron qaimə-faktura mallar fərdi sahibkara və ya hüquqi şəxsə təqdim olunduqda təqdim olunmalıdır.

Mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq malın vergi ödəyicisi olmayan şəxsə təqdim olunması pərakəndə satış anlamını verir, bu baxımdan da sorğunuzda qeyd olunan halda aktivin satışı ciddi hesabat blankı olan mədaxil qəbzi ilə rəsmiləşdirilə bilər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 71-1-ci maddəsi, “Müəssisə və təşkilatların, habelə sahibkarlıqla məşğul olan fiziki şəxslərin iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının tərtibi və tətbiqi haqqında” Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 27 avqust 2004-cü il tarixli 118 nömrəli qərarı, Azərbaycan Respublikası Maliyyə Nazirliyinin Kollegiyasının Q-02 nömrəli 09 yanvar 2013-cü il tarixli “Ciddi hesabat blanklarının tətbiqi və uçotunun aparılması Qaydaları.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tofiq Bəhramov, tofiq_1975_255@mail.ru, Bakı (22.01.2018) (Read: 20 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16496)
1.Sizə bir maraqlı sual verəcəm. Vergi Məcəlləsində qeyd olunub ki, müəssisələr üçün balansda olan əsas vəsaitlər əmlak vergisinin vergitutma obyektidir. Bəs əsas vəsait balansda deyilsə? Hesab edirəm ki, balansda olmasa belə, əmlak vergisi ödənilməlidir. Hansı maddələrlə əsaslandırmaq olar?
2. Vergi Məcəlləsində yazılıb ki, vergi qanunvericiliyinin pozulması halları nəzərdən keçirildikdə, onun bilərəkdən və ya ehtiyatsızlıq nəticəsində törədilməsi yüngülləşdirici və ya ağırlaşdırıcı hallar mövcuddur. Bu hallar hansıdır? Hansı qanunvericilikdə ətraflı yazılıb?

1. Cavab: Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 197.1.3-cü maddəsində əmlak vergisinin vergitutma obyekti kimi yalnız onun balansına əsas vəsait kimi qəbul edilən aktiv təsbit olunmuşdur. Balansa hər hansı obyektiv səbəbdən daxil edilməyən (misal olaraq, digər şəxsdən qısamüddətli icarəyə götürülmüş və icarəyə verənin balansında uçotda olan və ya quraşdırılması başa çatmamış) əsas vəsaitdən sözügedən vergi hesablanmır.

Bununla belə, Vergi Məcəlləsində hər hansı maddəyə dəyişikliyin edilməsini zəruri hesab edirsinizsə, qanunvericiliyinin təkmilləşdirilməsinə dair konkret, əsaslandırılmış təklifləri aidiyyəti üzrə saytımızın “Vergi qanunvericiliyinin və inzibatçılığının təkmilləşdirilməsi barədə təkliflərinizi bizə yaza bilərsiniz” rubrikasına göndərmək Sizin hüququnuzdur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 197.1.3-cü maddəsi.

Cavab: Bildiririk ki, vergi qanunvericiliyinin pozulması halları nəzərdən keçirildikdə pozuntunun bilərəkdən və ya ehtiyatsızlıq nəticəsində törədilməsi, inzibati məsuliyyətin tətbiq edilməsi üçün təqsirkar şəxsin müəyyən yaşa çatması, yüngülləşdirici və ağırlaşdırıcı hallar və Vergi Məcəlləsi və İnzibati Xətalar Məcəlləsinin müddəaları araşdırılmalıdır.

Qüvvədə olan Vergi Məcəlləsində isə şəxsin hüquqazidd əməli törədərkən müəyyən yaş həddinə çatmasının, əməli bilərəkdən və ya ehtiyatsızlıqdan etməsinin, yüngülləşdirici və ya ağırlaşdırıcı halların müəyyən olunması mexanizmi nəzərdə tutulmamışdır.

Lakin, İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 13-cü maddəsində qəsdən törədilmiş xəta, 14-cü maddəsində ehtiyatsızlıq üzündən törədilmiş xəta anlayışı verilərək, 16-cı maddədə isə inzibati məsuliyyətə cəlb olunma üçün yaş həddi 16 müəyyən olunmuş, 32-ci və 33-cü maddələrində məsuliyyəti yüngülləşdirən və ağırlaşdıran hallar nəzərdə tutulmuşdur.

Onu da qeyd edək ki, sözügedən müddəalar İnzibati Xətalar Məcəlləsində nəzərdə tutulan inzibati xətalar araşdırılarkən tətbiq edildiyindən onlar yalnız İnzibati Xətalar Məcəlləsində təsbit olunan vergi hüquqpozmalarının törədilməsi zamanı nəzərə alına bilər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 53.4-cü maddəsi, İnzibati Xətalar Məcəlləsinin  13-cü, 14-cü, 16-cı, 33-cü34-cü maddələri.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rəşad Məmmədov Tapdıq, rashadmemmedzade@gmail.com, Bakı (22.01.2018) (Read: 41 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16495)
Hüquqi şəxs avtomobil ehtiyyat hissələrinin idxalı və satışı ilə məşguldur. Hüquqi şəxsin əməkdaşları bu malları ixtisaslaşdırılmış avtomobillərlə digər ticarət obyektlərinə aparıb göstərir, orada isə nağd qaydada satış edirlər (qaynar satış). Bu zaman ticarət obyektlərindən satış anında alınan nağd pul vəsaitləri alındığı an necə rəsmiləşdirilə bilər (yəni əməkdaşlarda NKA aparatı yoxdur)? Əvvəlcədən minnətdaram.

Bildiririk ki, səyyar, bazarlarda və digər kütləvi ticarət yerlərində piştaxtadan, avtomobildən və qoşqu vasitələrindən pərakəndə satış fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxs fəaliyyətini NKA tətbiq etmədən həyata keçirə bilər və bu zaman nağd vəsaitin müqabilində həmin şəxslər pərakəndə qaydada mal alan şəxsə forması Maliyə Nazirliyi tərəfindən təsdiq olunan ciddi hesabat blankını (mədaxil qəbzini) təqdim etməlidir.

Əlavə məlumata zərurət yarandıqda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.1.8.3-cü16.1.9-cu maddələri, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2014-cü il 3 aprel tarixli 94 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydaları”nın 5.37-ci bəndi, Maliyyə Nazirliyinin Kollegiyasının “Ciddi hesabat blanklarının forma və rekvizitlərinin təsdiq edilməsi haqqında04 aprel 2016-cı il tarixli Q-09 ¹–li Qərarı.

_MARKCOUNT 4    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Əlixanoxa Aygün İlham, aygun81@mail.ru, Sumqayıt (22.01.2018) (Read: 47 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16494)
Mən 2 azyaşlı uşağımla tək yaşayıram. Yoldaşım rəhmətə gedib. Bilmək istərdim ki, əlavə dəyər vergisindən azad ola bilərəmmi?

Bildiririk ki, ƏDV malların satışı, işlərin görülməsi, xidmətlərin göstərilməsinə görə həmin malların (işlərin, xidmətlərin) satış qiymətinə daxil edilməklə ödənilən vergi növüdür.

Təqdim etdiyiniz məlumatlardan əmək fəaliyyəti ilə məşğul oldğunuz qənaətinə gələrək bildiririk ki, bu fəaliyyətlə bağlı əldə olunan gəlirdən tutulan vergi növü gəlir vergisi adlanır və müvafiq vergidən azadolma halları Vergi Məcəlləsinin 102-ci maddəsində qeyd olunmuşdur.

Həmin maddənin müvafiq bəndlərində həlak olmuş, yaxud sonralar vəfat etmiş döyüşçülərin dul arvadlarına 400 manat, vəzifələrinin icrası zamanı həlak olmuş dövlət qulluqçularının həyat yoldaşlarına 100 manat məbləğində güzəşt verilir.

Digər hallarda həyat yoldaşını itirmiş qadına vergi güzəştinin verilməsi qnunvericilikdə nəzərdə tutulmamışdır.

Əlavə suallar yarandıqda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 159.1-ci, 102.2.5-ci və 102.4.1-ci maddələri.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Məmmədova Elnarə İlham, Bakı (22.01.2018) (Read: 32 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16493)
Xarici vətəndaş Azərbaycan Respublikasında sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olmağa başladıqda (VÖEN aldıqda) vergiyə cəlb olunurmu və vergi öhdəliyi hansı müddətdən başlayır?

Bildiririk ki, xarici vətəndaş tərəfindən Azrəbaycan Respublikasının vergi orqanlarında uçota alınıb sahibkarlıq fəaliyyəti həyata keçirdiyi halda yaranacaq vergi öhdəlikləri Azrəbaycan Respublikası vətəndaşları ilə eynidir.

Belə ki, vergi uçotuna alınarkən xarici vətəndaş təqdim edilən ərizədə seçilmiş vergitutma metoduna uyğun olaraq sadələşdirilmiş verginin, gəlir vergisinin və ya əlavə dəyər vergisinin (gəlir vergisinin ödəyicisi də olmaq şərti ilə) ödəyicisi kimi fəaliyyət göstərə bilər. Sözügedən vergitutma sistemlərinin hər birinin istər vergitutma bazasında, istər vergi tutulan dəyərində, istərsə də ümumiyyətlə inzibatçılığında müəyyən özəllikləri və xüsusiyyətləri vardır.

Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olduğu və vergi tutulan əməliyyatın həcmi ardıcıl 12 ay (aylar) ərzində 200.000 manatdan artıq olmadığı halda xərclər nəzərə alınmadan rüb ərzində satışdan əldə olunan hasilatın həcmindən müvafiq dərəcələrlə (Bakı şəhəri üzrə 4 faiz, digər şəhər və rayonlarda 2 faiz) sadələşdirilmiş vergi, gəlir vergisi ödəyicisi olduğu təqdirdə il ərzində satışdan əldə edilmiş gəlirlə həmin gəlirin əldə olunması üçün çəkilən sənədləşdirilmiş və Vergi Məcəlləsinin müddəalarına uyğun gəlirdən çıxıla bilən xərclərin fərqindən 20 faiz dərəcə ilə gəlir vergisi hesablanaraq ödənilməlidir.

ƏDV ödəyicisi olduğu halda yuxarıda qeyd olunan qaydada hesablanan gəlir vergisi ilə yanaşı təqdim olunan malların dəyərinə 18 faiz dərəcə ilə ƏDV də tətbiq olunmalıdır.

Vergi orqanlarında uçot prosedurları və vergi öhdəlikləri barədə ətraflı məlumat almaq üçün rəsmi internet saytımızın “Sahibkarın vergi bələdçisi” bölməsindəki materiallarla tanış ola bilərsiniz.

Vergi qanunvericiliyi və inzibatçılığı ilə bağlı ətraflı məlumatı Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etməklə əldə edə bilərsiniz.

Bax:  Vergi Məcəlləsinin 33-cü və 34-cü maddələri, VIII, X, XI XVII fəsilləri.

_MARKCOUNT 2    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tural Piriyev Yaqub, turalpiriyev1987@gmail.com, Naxçıvan şəhəri (22.01.2018) (Read: 57 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16492)
Ölkə üzrə yaşayış minimumu ilə əmək qabiliyyətli əhali arasındakı fərq nədir? Nəyə görə biri 173, digəri 183 manat təyin edilib? Kimlərin 173, kimlər 183 manatı vergidən azad ediləcək?

Bildiririk ki, Sizin eyni məzmunlu sorğunuz 15.01.2018-ci il ( İP: 16457) tarixdə cavablandırılmışdır.

Əlavə olaraq bildiririk ki, yaşayış minimumu əhalinin hər nəfəri üzrə və əsas demoqrafik qruplar : əmək qabiliyyətli əhali, pensiyaçılar və uşaqlar üzrə ayrı-ayrılıqda hesablanır.

Odur ki, ölkə üzrə yaşayış minimumu əhalinin hər nəfəri üçün, əmək qabiliyyətli əhali üzrə yaşayış minimumu isə əmək qabiliyyətli əhali üçün hesablanmış yaşayış minimumudur.

Eyni zamanda bir daha diqqətinizə çatdırırıq ki, Vergi Məcəlləsinin 102.1.6-cı maddəsinə müvafiq olaraq 01.01.2018-ci il tarixdən etibarən kateqoriyasından asılı olmayaraq bütün fiziki şəxslərin əsas iş yerində (əmək kitabçasının olduğu yerdə) hər hansı muzdlu işlə əlaqədar əldə edilən aylıq gəliri 2500 manatadək olarsa 173 manat məbləğində olan hissəsi gəlir vergisindən azad ediləcəkdir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 102.1.6-cı maddəsi, “Yaşayış minimumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının 5 oktyabr 2004-cü il tarixli 768-IIQ nömrəli və “Azərbaycan Respublikasında 2018-ci il üçün yaşayış minimumu haqqında” 1 dekabr 2017-ci il tarixli 906-VQ nömrəli Qanunu.

_MARKCOUNT 2    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Aynur Hüseynli, ayka.qiyasi@yandex.ru (22.01.2018) (Read: 35 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16491)
Mən yanvarın 16-sı sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsini internet vasitəsilə göndərmek istədim. Amma orda yazıldı ki, dövr bitməmiş göndərmək olmaz. Bunu necə başa düşmək olar?

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin müddəalarına əsasən sadələşdirilmiş vergi üçün hesabat dövrü rübdür və sadələşdirilmiş verginin ödəyiciləri hər rübdən sonrakı ayın 20-dən gec olmayaraq ödənilməli olan verginin məbləği haqqında vergi orqanlarına bəyannamə verir və həmin müddətdə də vergini tam şəkildə dövlət büdcəsinə ödəyirlər.

Qeyd edilənlərə müvafiq olaraq 2018-ci ilin yanvar ayının 1-dən 22-dək (yanvarın 20-si və 21-i qeyri-iş günü olduğuna görə) 2017-ci ilin 4-cü rübü üçün Sadələşdirilmiş verginin bəyannaməsinin təqdim edilməsi dövrüdür. Gələcək dövr üçün, məsələn 2018-ci ilin 1-ci rübü üçün “Sadələşdirilmiş verginin bəyannaməsi”ni göstərilən dövr ərzində təqdim etmək istədiyiniz halda sorğunuzda qeyd edilən xəta meydana çıxa bilər.

Əks halda, yəni yaranmış xəta hər hansı texniki problem ilə əlaqədar olarsa bu barədə Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1) müraciət etməyiniz tövsiyə edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 68-ci221.3-cü maddələri.

_MARKCOUNT 2    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Emin Mustafayev Məhiyyəddin, m.emin.86@mail.ru, Sumqayıt şəhəri (22.01.2018) (Read: 30 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16490)
ASC-ni yaratmaq üçün hansı sənədlər tələb olunur? Hər iki tərəf hüquqi şəxsdir. Nizamnamə kapitalı nə qədər olmalıdır?

Bildiririk ki, “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa əsasən hüquqi şəxsin dövlət qeydiyyatına alınması üçün ərizə, nizamnamə (2 nüsxə), hüquqi şəxsin təsis edilməsi, nizamnaməsinin təsdiq edilməsi və idarəetmə orqanlarının formalaşdırılması barədə qərarlar, dövlət rüsumunun ödənilməsi haqqında sənəd, təsisçi hüquqi şəxs olduqda - onun dövlət qeydiyyatı haqqında şəhadətnaməsinin (dövlət reyestrindən çıxarışın) və nizamnaməsinin notariat qaydasında təsdiq olunmuş surəti, təsisçi fiziki şəxs olduqda onun şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti, hüquqi ünvanı təsdiq edən sənəd, rəhbərin şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin surəti, nizamnamə kapitalının ödənilməsini təsdiq edən sənəd (əgər nizamnaməsində nizamnamə kapitalının müəyyən müddətə ödənilməsi nəzərdə tutulmayıbsa), ərizə salahiyyətli şəxs tərəfindən təqdim olunduqda həmin şəxsin səlahiyyətini təsdiq edən sənəd və şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti qeydiyyat orqanına təqdim olunmalıdır.

«Azərbaycan Respublikası Mülki Məcəlləsinin qəbul edilməsindən irəli gələn bəzi məsələlərin həll edilməsi haqqında» Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 23 dekabr 2000-ci il tarixli 224 nömrəli Qərarı ilə açıq səhmdar cəmiyyəti üçün nizamnamə kapitalının minimum həddi 4.000 AZN məbləğində müəyyən edilmişdir.

Hüquqi şəxsin dövlət qeydiyyatına alınması, fəaliyyətin xüsusiyyətlərindən asılı olaraq edilməli hərəkətlər (təsərrüfat subyektinin (obyektinin) uçota alınması, nağd və nağdsız hesablaşmaların rəsmiləşdirilməsi, vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi və s.) barədə daha ətraflı məlumat almaq üçün Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet saytının (www.taxes.gov.az) “Bİr pəncərə” və “Sahibkarın vergi bələdçisi” bölmələrində yerləşdirilən məlumatlarla, səmdar cəmiyyət, o cümlədən açıq səmdar cəmiyyət, onun nizamnaməsində göstərilməli məlumatlar, nizmanamə kapitalı, səhmdar cəmiyyətdə idarəetmə və s. bu kimi məsələlər barədə ətraflı məlumat almaq üçün isə Mülki Məcəllənin 98-108-ci maddələri ilə tanış ola bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 33.1-ci33.2-ci, 33.4-cü, 34.1-ci, 34.2-ci34.5-ci maddələri, Mülki Məcəllənin 98-108-ci maddələri, “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında Azərbaycan Respublikasının 12.12.2003-cü il tarixli 560-IIQ nömrəli Qanunu.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (22.01.2018) (Read: 41 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16489)
Mənim bank hesabımda 100$ vəsait var. İldən-ilə dəyişmir və hesabımda qalır. Manatın məzənnəsi dəyişəndə, gəlir (xərc) kimi tanımalıyam? Yəni mən bu valyutanı bankda saxlayıram. Əl vurmuram.

Bildiririk ki, gəlir (mənfəət) vergisinin ödəyicisi olan müəssisənin hesabında (o cümlədən bank hesabında) olan vəsaitlərin qalığı xarici valyutada olduqda həmin xarici valyuta ilə vergi ilinin sonuna olan qalıqların bu valyutanın hesabat dövrünün sonuna olan rəsmi məzənnə əsasında hesablanmış manat ekvivalenti ilə dəyərinin mühasibat balansında əvvəlki məzənnə ilə əks olunan dəyəri arasındakı fərq müvafiq qaydada mənfəət vergisi bəyannaməsi təqdim etməli olan şəxsin maliyyə nəticələrinə aid edilir.

Sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi üçün isə bank hesabında mövcud xarici valyuta ehtiyatları üzrə artan məzənnə fərqi satışdankənar gəlir kimi vergitutma obyektini təşkil edərək sadələşdirilmiş vergiyə cəlb olunur, azalan məzənnə fərqi isə digər xərclər kimi nəzərə alınmır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.12-ci, 69-cu və 129-cu maddələri.

_MARKCOUNT 3    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tağızadə Tağı Kamal, tagi.tagizade@rambler.ru, Bakı (22.01.2018) (Read: 24 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16488)
Hüquqi şəxs mağazalarda pərakəndə ticarətlə (geyim və aksesuar satışı) məşğul olur. Bildiyimiz kimi, satılan malların geri qaytarılması halları olur. Belə hal olduqda “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanunda nəzərdə tutulmuş qaydada və tələb olunan sənədlərlə qaytarış həyata keçirilir. Qaytarış zamanı müştəri ilə geri qaytarış AKT-ı və pulun verilməsini təsdiq edən məxaric orderi imzalanır. Sualım belədir: geri qaytarışların məbləği ƏDV bəyannaməsi təqdim olunan zaman hansı qaydada nəzərə alınır? Məsələn, əgər yanvar ayında dövriyyəm 100 man geri qaytarış AKT-larımın cəmi isə 25 manat olmuşdur. Geri qaytarılan məbləğ ƏDV bəyannaməsində hansı sətirdə qeyd olunacaqdır?

Bildiririk ki, ƏDV məqsədləri üçün vergitutma obyektini malların təqdim edilməsi, yəni mallar üzərində mülkiyyət hüququnun başqasına verilməsi təşkil edir.

Bu baxımdan da, hesabat ayı daxilində müvafiq qaydada rəsmiləşdirməklə istehlakçı tərəfindən alınan və geri qaytarılan mallar təqdim olunmuş hesab edilmir və onların dəyəri ƏDV bəyannaməsində göstərilmir.

Malın satışı ilə geri qaytarılması ayrı-ayrı aylarda baş verdikdə isə mal satılan ayda onun dəyəri bəyannamənin “ƏDV-nə 18 faiz dərəcəsi ilə cəlb olunan əməliyyatlar” adlı 301-ci sətri, geri qaytarılan ayda isə “ƏDV-yə cəlb olunan əməliyyatlar üzrə azaldılan dövriyyə” adlı 319-cu sətrində göstərilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.10-cu159.1-ci və 163-cü maddələri, vergilər nazirinin 13.01.2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş Əlavə Dəyər Vergisinin bəyannaməsi”nin tərtib edilməsi Qaydası”.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (22.01.2018) (Read: 33 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16487)
Türkiyə vətəndaşı Azərbaycana gəlib və bizim müəssisəyə xidmət müqaviləsi çərçivəsində məsləhət xidməti göstərir. 182 günə qədər o qeyri-rezident sayılacaq və biz onun xidmətlərinə görə 10% ödəmə mənbəyində vergi və 18 % ƏDV hesablayacağıq. 182 gündən sonra biz ondan 14% (25%) ödəmə mənbəyində vergi tutacağıq (101-ci maddəyə əsasən). Düzgündür?

Bildiririk ki, qeyri-rezident fiziki şəxs istənilən 12 ay ərzində Azərbaycan Respublikasında üst-üstə 90 gündən az olmayaraq sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirdiyi halda onun vergiyə cəlb olunması daimi nümayəndəliyin vergiyə cəlb olunması qaydasında həyata keçirilməlidir.

Azərbaycan Respublikasında daimi nümayəndəlik vasitəsilə fəaliyyət göstərən qeyri-rezident vergi ödəyicisi daimi nümayəndəliyi ilə əlaqədar olan vergiyə cəlb edilən gəlirləri üzrə gəlir vergisinin ödəyicisi hesab olunur, onun vergiyə cəlb olunan gəliri konkret dövrdə Azərbaycan mənbələrindən daimi nümayəndəliklə bağlı əldə edilən ümumi gəlirlə həmin dövrdə bu gəlirlərin əldə edilməsi ilə əlaqədar çəkilən və gəlirdən çıxılan məbləğ arasındakı fərq kimi müəyyən olunur və 20 faiz vergi dərəcəsi ilə vergiyə cəlb olunur.

Qeyri-rezident fiziki şəxs fəaliyyətini daimi nümayəndəlik yaratmadan davam etdirdiyi halda həmin şəxsin gəliri Vergi Nəcəlləsinin 125-ci və 169-cu maddələrinin müddəalarına uyğun olaraq vergiyə cəlb olunacaqdır.

Mülki hüquqi müqaviləyə əsasən xidmət göstərən fiziki şəxs mövcud qanunvericiliyə uyğun olaraq rezident statusu əldə etdikdə isə ona ödənilən gəlirdən ödəmə mənbəyində vergi Vergi Məcəlləsinin 150.1.7-ci maddəsinin tələblərinə uyğun olaraq Vergi Məcəlləsinin 101.1-ci maddəsində göstərilən dərəcələrlə tutulur.

Nəzərə alınmalıdır ki, digər dövlətin vətəndaşı olan, lakin Azərbaycan Respublikasında rezident hesab olunan şəxs digər dövlətdə (dövlətlərdə) əldə olunan gəlirləri qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada Azərbaycanda bəyan etməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.5-ci19.1-ci, 33.-cü, 34-cü96.1-ci, 96.2-ci və 101.3-cü maddələri.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Zaur Süleymanov, Bakı (22.01.2018) (Read: 16 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16486)
Salam. Xahiş edirəm, Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların ixracı zamanı məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasında fərqdən dövlət büdcəsinə hesablanan yığımın nə olduğunu, hesabatının hara verildiyi barədə məlumat verəsiniz

Bildiririk ki, adından da göründüyü kimi, sözügedən yığım Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların (misal olaraq, neftin) ixracı zamanı məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasında fərqdən 30 faiz dərəcəsi ilə hesablanır, “Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların ixracı zamanı məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili müəssisə topdansatış qiyməti arasındakı fərqdən dövlət büdcəsinə ödəniş barədə Hesabat”la vergi orqanına bəyan edilir və dövlət büdcəsinə ödənilir.

Bax: 01.12.2017-ci il tarixli 903-VQ nömrəliAzərbaycan Respublikasının 2018-ci il dövlət büdcəsi haqqında Qanununun 5-ci maddəsi, vergilər nazirinin 13.01.2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasında istehsal edilən və qiymətləri tənzimlənən məhsulların ixracı zamanı məhsulların kontrakt (satış) qiyməti ilə (ixrac xərcləri çıxılmaqla) ölkədaxili topdansatış qiyməti arasında fərqdən dövlət büdcəsinə hesablanan yığım barədə hesabatın tərtib edilməsi Qaydası”.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Həsənli Vüsal Elşad, 1981h_vusal@hotmail.com, Bakı (22.01.2018) (Read: 26 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16485)
Mən Bakı şəhərində, saç ustası fəaliyyəti göstərirəm. VÖEN-im var. Mətbəədən qəbz alarkən əvvəl VÖEN vasitəsilə mümkün olurdu. Hal-hazırda mətbəədə çalışan bildirir ki, qəbz almaq üçün mütləq ASAN İMZA almalıyam. Bilmək istərdim ki, bu həqiqətən belədir, yoxsa yox?

Bildiririk ki, Azərbaycan Respublikası ərazisində fəaliyyət göstərən təşkilatların və fərdi sahibkarların iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının forma və rekvizitlərini, habelə həmin blankların hazırlanması ilə məşul olan şəxslərin fəaliyyətini tənzimləyən qurum Maliyyə Nazirliyi olduğunu nəzaərə alaraq aidiyyəti üzrə müraciət etməyiniz daha məqsədəuyğundur.

Bax: Nazirlər Kabinetinin 27 avqust 2004-cü il tarixli 118 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Müəssisə və təşkilatların, habelə sahibkarlıqla məşğul olan fiziki şəxslərin iş xüsusiyyətlərinə uyğun olaraq ciddi hesabat blanklarının tərtibi və tətbiqi Qaydaları”, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 9 fevral 2009-cu il tarixli 48 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Maliyyə Nazirliyi haqqında Əsasnamə”, maliyyə nazirinin 02” fevral 1999-cu il tarixli İ-15 nömrəli əbri ilə təsdiq olunmuş “Ciddi hesabat blanklarının (Mədaxil qəbzi f.¹– 1 MQ, kassa mədaxil orderi F.¹– KO-1, vəkalətnamə f.¹– M-2, qaimə-faktura f.¹– 2Q) forma və rekvizitləri və onlardan istifadə qaydaları”.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rauf Qarayev, raufgarayev@mail.ru (22.01.2018) (Read: 21 times, _AVERAGEMARK 4, ID: 16484)
Vergi Məcəlləsinin 13.2.37 və Mülkü Məcələnin 13-cü maddəsinə əsasən: Sahibkarlıq fəaliyyəti — şəxsin müstəqil surətdə öz riski ilə həyata keçirdiyi, əsas məqsədi əmlak istifadəsindən, malların təqdim edilməsindən, işlər görülməsindən və ya xidmətlər göstərilməsindən mənfəət (fərdi sahibkarlar tərəfindən gəlir) götürülməsi olan fəaliyyətidir. Vergi ödəyicisinin vəzifələrindən biri də VM 16-cı maddəsinə əsasən vergi ödəyicisinin eyniləşdirmə nömrəsini (VÖEN) almaqdır. Sahibkarlıq fəaliyyəti göstərənlə mülki hüquqi müqavilələr əsasında sosial sığorta ödəyənlər ayrı-ayrı kateqoriya şəxslər kimi nəzərdən keçirilir. Mülki hüquqi müqavilə əsasında işləyəni əgər gəliri sahibkarlıq fəaliyyətindən gəlir deyilsə uçota durmağa məcbur etmək olmaz.
Məsələn, qeyri-yaşayış sahəsini icarəyə verən şəxs vergi uçotuna alınarsa onda avtomatik DSMF uçotuna da alınır və sahibkar kimi MDSSH ödəməli olur (halbuki icarədən gəlirlər MDSSH-dən azaddır) və eyni zamanda da vergiyə, DSMFYƏ, məşğulluğa, statistikaya hesabatlar verməli olur ki, bu da məntiqsizdir. Sualım isə, yuxarıda qeyd etdiyim məqama aydınlıq gətirməyiniz idi. Xahiş edirəm məsələyə misalla aydınlıq gətirəsiniz.

Bildiririk ki, gəlir götürmək məqsədi ilə işlərin görülməsi və ya xidmətlərin göstərilməsi, o cümlədən də şəxsin özünə məxsus bilikləri, bacarıqları, qabiliyyətlərinə, sərf elədiyi əməyə əsaslanaraq xidmətlərin göstərilməsi sahibkarlıq fəaliyyətinin bir növü kimi qəbul olunur və bu baxımdan da mülki hüquqi müqavilə çərçivəsində müəyyən işlər görən və ya xidmətlər göstərən şəxs də istisna edilmədən Vergi Məcəlləsinin tələblərinə əsasən sahibkarlıq fəaliyyətini göstərən şəxs kimi vergi uçotuna dayanmalıdır.

Fiziki şəxsin icarə fəaliyyətindən əldə olunan gəlir isə vergi qanunvericiliyində sahibkarlıq fəaliyyətindən deyil, qeyri-sahibkarlıq fəaliyyətindən gəlir kimi təsnifləşdirilir. Belə gəliri əldə edən fiziki şəxs əmlakını vergi ödəyicisinə icarəyə verdikdə, icarəyə verən şəxsin vergi uçotuna durmaq öhdəliyi yaranmır, onun vergi öhdəliklərini icarəyə götürən şəxs ödəmə mənbəyində vergi məbləğini tutmaqla bəyan edir və yerinə yetirir.

Əmlakı icarəyə götürən vergi ödəyicisi olmadıqda əldə olunmuş gəliri icarəyə verən şəxs qeyri-sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan vergi ödəyicisi kimi vergi uçotuna duraraq artıq özü bəyan edir və dövlət büdcəsinə ödəyir.

Vergi qanunvericiliyi və inzibatçılığı ilə bağlı daha geniş məlumata zərurət yarandıqda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etməklə əldə edə bilərsiniz.

Sosial ayırmalar, statistika hesabatları barədə məlumatları aidiyyəti üzrə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Sosial Müdafiə Fondundan, Dövlət Statistika Komitəsindən əldə etməyinizi tövsiyə edirik.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.37-ci,33-cü, 34-cü, 99.3.6-cı və 124-cü maddələri.

_MARKCOUNT 3    _AVERAGEMARK 4

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Raqub Quliyev Adil, qra72@mail.ru, Bakı (22.01.2018) (Read: 25 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16483)
Mən sadələşdirilmiş vergi ödəyicisiyəm. Xahiş edirəm mənə izah edin, mən malları e-qaimə fakturasıyla vergi ödəyicilərinə, kassa mədaxil orderi və yaxud kassa çeki ilə fiziki şəxlərə satıram və bunun əsasında ümumi satışın 4% -ni vergiyə ödəyirəm. Satdığım məhsulları qara bazardan alıram, onların sənədləşdirilməsini mən necə apara bilərəm?

Bildiririk ki, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin təsdiq etdiyi pərakəndə ticarət və topdansatış ticarət fəaliyyəti sahələrində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması qaydalarına əsasən vergi ödəyicisi malları vergi orqanında uçotda olmayan şəxslərdən aldıqda “Malların alış aktı” tərtib edilir və və belə malların anbara təhvil verilməsi “Malların təhvil-qəbul aktı” ilə sənədləşdirilir. “Malların alış aktı”nda satıcının şəxsiyyətini təsdiq edən sənədin məlumatlarının (FİN, seriyası və nömrəsi) göstərilməsi mütləqdir.

“Malların alış aktı”nın forması (MAA-1) isə Maliyyə Nazirliyinin Kollegiyasının 30.06.2017-ci il tarixli Q-08 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmişdir (http://www.e-qanun.az/framework/36018).

Bununla belə, malların təqdim edilməsi sahibkarlıq fəaliyyəti sayılmaqla həmin malları (vergidən azad edilən mallar istisna olmaqla, məsələn kənd təsərrüfatı məhsulları) təqdim edən şəxs üçün vergi öhdəliyinin yaranmasına səbəb olur.

Bu baxımdan da malların dəyərini ödəyən vergi ödəyicisi tərəfindən ödənilmiş məbləğlər və ödənişi alan şəxs haqqında alış aktında qeyd olunmalı məlumatlar vergi orqanına təqdim edilməlidirlər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 73-cü130-1-ci maddələri, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 19 aprel 2017-ci il tarixli 1341 nömrəli və 16 iyun 2017-ci il 1460 nömrəli Fərmanları ilə təsdiq olunmuş “Pərakəndə ticarət fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası” və “Topdansatış ticarət fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tural Əliyev Əlisa, Aliyev999@icloud.com, Bakı (22.01.2018) (Read: 21 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16482)
Mənim müəssisəm var, balansında obyekt var. Obyekti hüquqi şəxs adından icarəyə veririk. Lakin mən istəyirəm ki, fəaliyyətini dayandırım müəssisənin və həmin obyekti fiziki şəxs adından icarəyə verim. Bununla bağlı problem yaşamaram ki? Çünki faktiki olaraq müəssisənin fəaliyyəti icarəyə verməkdir. Mən hüquqi şəxs kimi yox, fiziki şəxs kimi icarəyə vermək üçün nə etməliyəm bu halda?

Bildiririk ki, fəaliyyətini dayandıran hüquqi şəxsə məxsus əmlakın fiziki şəxs tərəfindən icarəyə verilməsi yalnız həmin əmlakın fiziki şəxsin mülkiyyətinə keçməsindən sonra mümkündür.

Bu barədə də Sizə 12.01.2018-ci il tarixdə (İD: 16423) cavabda ətraflı məlumat verilmişdir.

Vergi qanunvericiliyi və inzibatçılığı ilə bağlı daha geniş məlumata zərurət yarandıqda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etməklə əldə edə bilərsiniz.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Asif Əmirov Firidun, intelligent83@mail.ru, Abşeron (22.01.2018) (Read: 20 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16481)
Sualım Vergi Məcəlləsinin 166.1-ci maddəsi ilə bağlıdır. ƏDV ödəyicisi malı təqdim etmiş və həmin gün EVHF vermişdir. Aşağıdakı hallarda vergi tutulan əməliyyatın vaxtı necə müəyyən ediləcək?
a) ödəmənin 50%-i 30 gün müddətində, 50%-i isə 30 gündən sonra həyata keçirilmişdir;
b) əsas məbləğ 30 gün müddətində, ƏDV isə 30 gündən sonra ödənilmişdir;
c) ƏDV 30 gün müddətində, əsas məbləğ isə 30 gündən sonra ödənilmişdir;
ç) əsas məbləğ və ƏDV 30 gün müddətində, lakin ƏDV mart ayında, əsas məbləğ isə aprel ayında ödənilmişdir. Əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 166.1-ci maddəsində ödəmə dedikdə verilmiş elektron vergi hesab-fakturası əsasında 30 gün ərzində eyni vaxtda malların (işlərin, xidmətlərin) ƏDV-siz dəyərinin həmin malları (işləri, xidmətləri) təqdim edən şəxsin hesabına, ƏDV məbləğinin isə ƏDV-nin depozit hesabına ödənilməsi nəzərdə tutulur.

Bu baxımdan da birinci, ikinci və üçüncü hallarda vergi tutulan əməliyyatın vaxtı kimi malların və elektron vergi hesab fakturasının təqdim olunduğu ay, dördüncü halda isə aprel ayı qəbul olunmalıdır.

Əlavə olaraq xatırladırıq ki, vergi ödəyicisi tərəfindən malların dəyəri ödənilən gündən gec ƏDV məbləğinin ödənilməsinə görə vergi ödəyicisinə vaxtında ödənilməmiş ƏDV məbləğinin 50 faizi miqdarında maliyyə sanksiyası tətbiq edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 58.6-cı və 166.1-ci maddələri.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Səmədova Səfiyyə Rəsul, s_samedova@mail.ru, Bakı (22.01.2018) (Read: 19 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16480)
Qızımın 13 yaşı var. Sağlamlıq imkanları məhduddur. 2 ildir ki, onkoloji xəstədir. Bütün müalicəsinin sənədlərini saxlamışam. Özüm işləyirəm. Bilmək istəyirəm ki, gəlir vergisində mənə güzəşt olunmalıdır ya yox. Cavaba görə təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, muzdlu işlə əlaqədar alınan əmək haqqından gəlir vergisi hesablanarkən daimi qulluq tələb edən sağlamlıq imkanları məhdud uşağa və ya I qrup əlilə baxan və onunla birlikdə yaşayan valideyn kimi vergi tutulmalı olan aylıq gəliriniz 100 manat məbləğində azaldılır.

Lakin bu güzəşt hüququ aşağıda qeyd olunan sənədlərin birinin təqdim edildiyi andan yaranır və yalnız əsas iş yerinizdə (əmək kitabçanızın olduğu yerdə) həyata keçirilir:

- himayədə olma faktı barədə məhkəmə orqanlarının qərarı;

- ər və arvaddan birinin güzəştdən istifadə edib-etməməsi barədə onların əmək kitabçasının olduğu işəgötürənin arayışı;

- uşağın doğulması haqqında şəhadətnamənin surəti;

- birgə yaşamaq haqqında mənzil-kommunal istismar sahələrinin yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliklərinin arayışları;

- Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun şəhər, rayon şöbəsinin arayışı.

Bununla yanaşı, tibbi-sosial ekspertiza keçirərək əlilliyi və 18 yaşınadək uşaqların sağlamlıq imkanlarının məhdudluğunu qiymətləndirilməsi, bunun əsasında əlilliyi olan şəxslərin və sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqların sosial müdafiə tədbirlərinə ehtiyaclarını müəyyən edilməsi tibbi-sosial ekspert komissiyaları (TSEK) tərəfindən həyata keçirildiyini nəzərə alaraq 18 yaşınadək uşağın sağlamlıq imkanlarının məhdudluğuna dair əlavə məlumatın alınması üçün Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyi yanında Dövlət Tibbi-Sosial Ekspertiza və Reabilitasiya Xidmətinə müaciət etməyiniz daha məqsəduyğundur.

Allah qızınıza şəfa versin!

Bax: Vergi Məcəlləsininin 102.1.6-cı, 102.4.4-cü və  102.8-ci maddələri, Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabinetinin 4 yanvar 2001-ci il tarixli 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əmək haqqından tutulan vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı”, “Sosial müavinətlər haqqında” Azərbaycan Respublikasının  7 fevral 2006-cı il tarixli 55-IIIQ nömrəli Qanununun 7.0.4-cü maddəsi, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 5 fevral 2016-cı il tarixli 36 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Tibbi-sosial ekspert komissiyaları haqqında Əsasnamənin 1.3-cü bəndi

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Sakit Əliyev, sakas@mail.ru, Bakı (22.01.2018) (Read: 24 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16479)
Şirkət vergi orqanında qeydiyyatda olan fiziki şəxsə nağd qaydada icarə haqqı ödəyir. Bu zaman “Nağd hesablaşmalar haqqında” qanunun tələbi pozulurmu?
Əgər maliyyə sanksiyası tətbiq olunacaqsa kimə tətbiq olunacaq?

Bildiririk ki, vergi ödəyicisi tərəfindən icarə haqları “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində göstərilən hədd daxilində, yəni təqvim ayı ərzində sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi tərəfindən 15.000 manatdan, ƏDV ödəyicisi tərəfindən isə 30.000 manatdan artıq olmamaqla nağd qaydada ödənilə bilər. Sahibkarlıq fəaliyyəti subyektləri tərəfindən bu həddən yuxarı məbləğlər üzrə ödənişlər isə yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir.

Əks təqdirdə ödənişi həyata keçirən vergi ödəyicisinə, yəni icarə haqqı ödəyən şəxsə münasibətdə Vergi Məcəlləsinin 58.7-1.1-ci maddəsində göstərilən maliyyə sanksiyası tətbiq olunacaqdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 58.7-1.1-ci maddəsi, “Nağdsız hesablaşmalar haqqındaAzərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3-cü maddəsi.

_MARKCOUNT 2    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Samir Əhmədov, s.axmedov1991@gmail.com, Tovuz (22.01.2018) (Read: 23 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16478)
Hal-hazırda işlənən qaimələrdə problem yaranır. Belə ki, mənə gələn qaimələri exsport edib Excelə atmaq istəyəndə xəta gəlir, zəhmət olmasa bu barədə köməklik edəsiniz. Əvvəlcədən təşəkkürlər.

Bildiririk ki, elektron qaimə-fakturaların onlayn və offlayn rejimdə hazırlanması qaydası ilə bağlı ətraflı məlumatla Vergilər Nazirliyinin İnternet Vergi idarəsinin Yardım bölməsi vasitəsi ilə tanış ola bilərsiniz.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Əlibəyov Rəsul Bilal, resul_elibeyov@hotmail.com, Bakı (18.01.2018) (Read: 95 times, _AVERAGEMARK 3.4, ID: 16477)
Salam, sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi fiziki şəxs kimi fəaliyyət göstərmək istəyirəm. Sualım odur ki, topdansatış məntəqəsindən dondurulmuş toyuq və ya balıq əti alıb sifarişçiyə satdıqda hər hansı lisenziya, icazə və ya sertifikata tələb olunurmu? Olunursa necə əldə edə bilərəm.

Bildiririk ki, sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olmaq üçün bu fəaliyyətə başladığınız günədək yaşayış yeri üzrə vergi orqanına müraciət etməli və vergi uçotuna alınmalısınız.

Vergi uçotuna alınma kağız daşıyıcısında “Fiziki şəxsin vergi uçotu haqqında ərizə” və ona əlavə olunmuş şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin (Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları üçün şəxsiyyət vəsiqəsi) surətinə əsasən həyata keçirilir. Kağız daşıyıcısında müraciət şəxsən və ya səlahiyyətli nümayəndə (notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə ilə) vasitəsi ilə vergi orqanına gəlməklə və ya poçt vasitəsi ilə edilir.

Vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada da vergi uçotuna alına bilərsiniz. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “Asan imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı (www.e-taxes.gov.az) vasitəsi ilə aparılır.

Vergi öhdəlikləri isə vergi uçotuna alınarkən təqdim olunan ərizədə seçilmiş vergitutma sisteminə və yaranan vergitutma obyektlərinə uyğun olaraq müvafiq vergilərdən (sadələşdirilmiş vergi və ya gəlir vergisi, ƏDV) ibarət olacaqdır.

Vergi uçotu ilə bağlı bəzi prosedurlar, habelə qeyd olunan vergitutma sistemləri barədə daha ətraflı və dolğun məlumatın alınması üçün ,saytımızın “Sahibkarın vergi bələdçisi” bölməsi ilə tanış olmağınızı tövsiyə edirik.

Sorğunuzda qeyd edilən fəaliyyət növü ilə bağlı icazə alınması barədə isə bildiririk ki, sahibkarlıq fəaliyyətinə verilən icazələrin siyahısına “ət və ət məhsullarının üzərində nişan qoyulması (baytarlıq damğası və ştampı)” da aid edilmişdir.

Qeyd edilən məsələ ilə əlaqədar ətraflı məlumat almaq üçün aidiyyəti üzrə səlahiyyətli qurum olan Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Dövlət Baytarlıq Nəzarəti Xidmətinə müzraciət etməyiniz tövsiyə edilir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.37-ci, 33.1-ci, 33.4-cü və 34.1-ci maddələri, VIII, X, XIXVII fəsilləri, “Lisenziyalar və icazələr haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2016-cı il 15 mart tarixli 176-VQ nömrəli Qanununa 3 nömrəli Əlavə, “Azərbaycan Respublikasında baytarlıqla bağlı bəzi normativ hüquqi aktların təsdiq edilməsi haqqında” Nazirlər Kabinetinin 13.09.2006-cı il tarixli 209 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Baytarlıq normalarına cavab verən məhsulların sahibinə həmin məhsulların satışına icazə verən ekspertiza aktının təqdim edilməsi və ya məhsulun (ətin, heyvan və quş cəmdəklərinin, digər məhsulların) üzərində nişan qoyulması Qaydaları”.

_MARKCOUNT 5    _AVERAGEMARK 3.4

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (18.01.2018) (Read: 73 times, _AVERAGEMARK 3.67, ID: 16476)
1. Mənim ID: 16440 olan sualımın cavabında qeyd etmisiniz ki, illik amortizasiya ayırmaları məbləğinin gəlirdən çıxılması tam təqvim ili ərzində istifadə olunan əsas vəsaitlərə münasibətdə nəzərə alına bilər. Sual: Məcəllədə harada yazılıb ki, əsas vəsait mütləq il ərzində istifadə olunmalıdır. Yazılmayıb. Siz həmişə Vergilər Nazirliyə sərf edən yanaşmaları istifadə edirsiniz. Boşluqları da öz xeyrinizə interpretasiya edirsiniz.
2. Övlad öz anasından hədiyyə alır (məsələn, 2 otaqlı ev). Heç biri vergi ödəyicisi deyil. Bu halda notarius ödəmə mənbəyində vergi tutacaq? 102.1.3.2-ci maddədə qeyd edilib ki, hədiyyə vergi ödəyicisinin ailə üzvlərindən alındığı halda vergi tutulmayacaq. Amma bizim halda övlad vergi ödəyicisi deyil. Məntiqi izah edə bilərsiniz?

1. Cavab: Bildiririk ki, vergi qanunvericiliyinə və inzibatçılığına əsaslanaraq 13.01.2018-ci il tarixdə verilən cavaba (İD: 16440) əlavə olaraq bildiririk ki, tərəfimizdən qeyd olunan mövcud qanunvericiliyin tələbləri ilə razı olmadığınız təqdirdə vergitutmanın nəzəri prinsiplərinə istinad etməklə qanunvericiliyinin təkmilləşdirilməsinə dair konkret, əsaslandırılmış təklifləri aidiyyəti üzrə saytımızın “Vergi qanunvericiliyinin və inzibatçılığının təkmilləşdirilməsi barədə təkliflərinizi bizə yaza bilərsiniz” rubrikasına göndərə bilərsiniz.

2. Cavab: Bildiririk ki, vergi ödəyicisi anlayışı Vergi Məcəlləsinə uyğun olaraq müəyyən edilmiş vergitutma obyektlərindən vergini ödəməli olan istənilən şəxsi əhatə edir.

Muzdlu işlə əlaqədar əldə olunan hallar istisna olmaqla, təqvim ili ərzində alınan hədiyyələrin dəyəri qeyri-sahibkarlıq fəaliyyətindən gəlir hesab olunur ki, bu da öz növbəsində gəlir vergisinin vergitutma obyektini təşkil edir.

Müvafiq olaraq da belə gəlir əldə edən şəxslər vergi ödəyicisi hesab olunur və həmin şəxslərəin müəyyən kateqoriyasına sorğunuzda qeyd olunan maddə ilə müvafiq güzəşt verilir.

Əlavə olaraq bildiririk ki, səhifəyə mütəmadi olaraq müraciət edərək (2017-ci ilin sentyabr- 2018-ci ilin yanvar aylarında bəzi hallarda 2 və daha çox sual olmaqla təqribən 50 dəfə) ətraflı, dolğun məlumat almağınıza baxmayaraq tərəfinizdən “Sual-cavab” bölməsini cavablandıran əməkdaşların ünvanına vaxtaşırı ittihamedici ifadələr işlədilir ki, bu da elektron formada müraciətlərin qaydalarında göstərilən etika qaydalarına riayət edilmə barədə tələbə uyğun deyildir. Qeyd olunanları nəzərə almağınızı tövsiyə edirik.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 12.2-ci13.2.4-cü99.3.7-ci maddələri.

_MARKCOUNT 6    _AVERAGEMARK 3.67

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Şərif Əliyev Məhəmmədəli, aliyev.serif@mail.ru, Sumqayıt şəhəri (18.01.2018) (Read: 79 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16475)
Bərbərlik fəaliyyəti ilə məşğul olan fiziki şəxs xidmət göstərdiyi şəxsə elektron qaimə-faktura yazmalıdır yoxsa qəbz verməlidir? Əvvəlcədən minnətdarlığımı bildirirəm.

Bildiririk ki, Vergi Məcəlləsinin 71-1-ci maddəsinə uyğun olaraq malları təqdim edən, işləri görən və xidmətləri göstərən şəxs elektron qaimə-fakturanı fərdi sahibkarlara və hüquqi şəxslərə verməlidir.

Göründüyü kimi, vergi ödəyicisi olmayan vətəndaşlara elektron qaimə-fakturanın verilməsi tələb olunmur. Odur ki, sorğunuzda qeyd edilən fəaliyyət növü üzrə vergi ödəyicisi olmayan şəxslərə münasibətdə nağd hesablaşmalar ciddi hesabat blankları ilə rəsmiləşdirməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.1.8-ci, 16.1.9-cu və 71-1-ci maddələri.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Emin Şirinli, 4316.gatf@gmail.com (18.01.2018) (Read: 68 times, _AVERAGEMARK 5, ID: 16474)
Salam. Mən istehsalla məşğul olmaq istəyirəm. Aylıq dövriyyəm 2.000-3.000 manat olacaq. Vergi ödəyicisi kimi nə etməliyəm?

Bildiririk ki, sorğunuzda qeyd olunan fəaliyyət sahibkarlıq fəaliyyəti hesab edilir və bu fəaliyyətlə məşğul olan fiziki şəxs kimi sahibkarlıq fəaliyyətinə başlanan günədək yaşayış yeri üzrə vergi orqanına müraciət edərək vergi uçotuna alınmalıdır. Vergi uçotuna alınma kağız daşıyıcısında “Fiziki şəxsin vergi uçotu haqqında ərizə” və ona əlavə olunmuş şəxsiyyəti təsdiq edən sənədin (Azərbaycan Respublikasının vətəndaşları üçün şəxsiyyət vəsiqəsi) surətinə əsasən həyata keçirilir. Kağız daşıyıcısında müraciət şəxsən və ya səlahiyyətli nümayəndə (notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə ilə) vasitəsi ilə vergi orqanına gəlməklə və ya poçt vasitəsi ilə edilir.

Vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada da vergi uçotuna alına bilərsiniz. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “Asan imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı (www.e-taxes.gov.az) vasitəsi ilə aparılır.

Vergi öhdəlikləri isə vergi uçotuna alınarkən təqdim olunan ərizədə seçilmiş vergitutma sisteminə və yaranan vergitutma obyektlərinə uyğun olaraq müvafiq vergilərdən (sadələşdirilmiş vergi və ya gəlir vergisi, ƏDV) ibarət olacaqdır.

Belə ki, fiziki şəxs sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi olduğu və vergi tutulan əməliyyatının həcmi ardıcıl 12 ay (aylar) ərzində 200.000 manatdan artıq olmadığı halda xərclər nəzərə alınmadan rüb ərzində əldə olunan hasilatın həcmindən müvafiq dərəcələrlə (Bakı şəhəri üzrə 4 faiz, digər şəhər və rayonlarda 2 faiz) sadələşdirilmiş vergini, gəlir vergisinin ödəyicisi olduğu təqdirdə il ərzində əldə etdiyi gəlirlə həmin gəlirin əldə olunması üçün çəkilən sənədləşdirilmiş və Vergi Məcəlləsinin müddəalarına uyğun gəlirdən çıxıla bilən xərclərin fərqindən 20 faiz dərəcə ilə mənfəət vergisinı hesablayaraq ödəməlidir.

ƏDV ödəyicisi olduğu halda isə yuxarıda qeyd olunan qaydada hesablanan gəlir vergisi ilə yanaşı 18 faiz dərəcə ilə ƏDV də tətbiq olunmalıdır.

Bununla belə, istehsal fəaliyyəti üzrə vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2017-ci il 16 iyun tarixli 1460 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “İstehsal fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”na uyğun aparılmalıdır.

Vergi uçotu ilə bağlı bəzi prosedurlar, habelə qeyd olunan vergitutma sistemləri barədə daha ətraflı və dolğun məlumatın alınması üçün ,saytımızın “Sahibkarın vergi bələdçisi” bölməsi ilə tanış olmağınızı tövsiyə edirik.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.37-ci, 33.1-ci, 33.4-cü34.1-ci maddələri, VIII, X, XIXVII fəsilləri və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2017-ci il 16 iyun tarixli 1460 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “İstehsal fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”.

_MARKCOUNT 1    _AVERAGEMARK 5

Your mark for this answer?  



Dictionary of terms | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram




When you see any incorrect or inaccurate information in our website,
please give us information about it by selecting that text and pressing Ctrl+Enter buttons


Awards and achievements

Ministry of taxes of the Republic of Azerbaijan
2002 - 2017

*Attention! Please, submit your electronic appeals (suggestion, application, complaint) via "E-services" section of our web page or "Online appeals" subcategory of "Appeals" section.