Axtar
az|рус|eng
Sual - Cavab
"Sual-cavab" bölmәsi vasitәsilә hәr bir kәs vergi sistemi ilә bağlı maraqlandığı mövzuda mövcud sualları ilә bizә müraciәt edә bilәr

Sual-Cavab bazası üzrə axtarış

SİZİN SUAL

Sizi maraqlandıran suallarla bağlı Vergilәr Nazirliyinin 195 Çağrı Mərkəzinə dә müraciәt edә bilәrsiniz

>
"Sual-cavab" bölməsi vasitəsilə siz artıq verilən cavabları 5 ballıq sistemlə qiymətləndirə bilərsiniz. Qiymətləndirmə 2 formada aparılır:
1. “Sual-cavab” bölməsində istənilən suala verilən cavabla tanış olub, həmin cavabı qiymətləndirə bilərsiniz.
2. “Sual-cavab” bölməsinə sual göndərən şəxsin e-mail ünvanına məktub göndərilir və o, sualına verilən cavabı qiymətləndirə bilər.
Suallar Vergi ödəyicilərinə xidmət və şəffaf vergi partnyorluğu departamenti tәrәfindәn cavablandırılmışdır
      
Məmmədov Müzəffər Qəzənfər, qezenfer_memmedov@mail.ru, Gəncə (12.12.2017) (Oxunub: 61 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16265)
Müəssisə öz fəaliyətini dayandırıb və əmlakını icarəyə verib, bu halda icarədən gələn məbləğ müəssənin gəliri sayılırmı?

Bildiririk ki, əmlakın icarəyə verilməsi həmin müssəsisə tərəfindən sahibkarlıq fəaliyyətinin göstərilməsi anlamını verir. Bu fəaliyyətdən gəlir əldə edən hüquqi şəxs də həmin gəlirini “Mənfəət vergisinin bəyannaməsi” ilə bəyan etməklə hesablanmış mənfəət vergisini dövlət büdcəsinə ödəməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.37-ci, 104.1-ci108-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (12.12.2017) (Oxunub: 33 dəfə, ID: 16264)
Mən ID: 16238 olan sualımın 1-ci bəndində hüquqi şəxsi nəzərdə tutmuşdum. Sualı yenidən cavablandıra bilərsiniz?

Sözügedən sorğunuzdan kommunal xərclərin obyekti icarəyə verən hüquqi şəxs tərəfindən ödənildikdən sonra həmin məbləğin obyekti icarəyə götürən şəxsdən alındığı qənaətinə gələrək bildiririk ki, bu halda kommunal xidmətlərin dəyəri icarə fəaliyyətindən əldə olunan gəlirin tərkib hissəsi kimi ümumi qaydada ƏDV-yə cəlb olunmalıdır.

Vergi qanunvericiliyinə dair əlavə məlumata zərurət yarandıqda Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1)vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 159.2-ci, 161.1-ci171-ci maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


İlkin Sadıqzadə Şahin, deyirmanci@gmail.com, Tovuz rayonu (12.12.2017) (Oxunub: 36 dəfə, ID: 16263)
Salam, hörmətli vergi əməkdaşları. Vergi Məcəlləsinin 102.5-ci maddəsinə əsasən qohumluq dərəcəsindən asılı olmayaraq himayəsində azı üç nəfər, o cümlədən gündüz təhsil alan 23 yaşınadək şagirdlər və tələbələr olan ər və ya arvaddan birinin vergi tutulmalı olan aylıq gəliri 50 manat məbləğində azaldılır. Əgər işçi (ər) himayəsində 2 nəfər az yaşlı uşağı varsa və həyat yoldaşı işləmirsə onun əmək haqqından tutulmalı olan gəlir verigisini bu maddəyə əsasən azaltmaq olarmı? Yəni həyat yoldaşı onun himayəsində olan hesab edilirmi? Əvvəlcədən təşəkkürümü bildirirəm.

Vergi Məcəlləsinin 102.5-ci maddəsində qeyd olunan güzəşt hüququ qohumluq dərəcəsindən asılı olmayaraq himayəsində 3 nəfər olan şəxsə şamil edildiyini nəzərə alaraq bildiririk ki, 2 azyaşlı övladınızın və işləməyən yoldaşınızın himayənizdə olmasını təsdiq edən Nazirlər Kabineti tərəfindən müəyyənləşdirilmiş sənədi əsas iş yerinizə (əmək kitabçasının olduğu yerə) təqdim etməklə Siz də güzəşt hüququndan istifadə edə bilərsiniz.

Qeyd edilən güzəşt hüququnun yaranması üçün isə ər və arvaddan birinin güzəştdən istifadə edib-etməməsi barədə onların əsas iş yerindən işəgötürən və Vergilər Nazirliyinin təsdiq etdiyi formada yerli icra hakimiyyəti və ya bələdiyyələr tərəfindən verilmiş arayışlar təqdim edilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 102.5-ci, 102.6-cı102.8-ci maddələri, Nazirlər Kabinetinin 2001-ci il 4 yanvar tarixli 4 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş Əmək haqqından tutulan vergi güzəştləri hüququnun müəyyənləşdirilməsi üçün sənədlərin Siyahısı.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Kamran Əmənullayev Fəzail, emenullayev@mail.ru (12.12.2017) (Oxunub: 33 dəfə, ID: 16262)
Əgər daxili yük daşıyıcı şirkət könüllü ƏDV ödəyicisidirsə onda ƏDV vergisi necə tətbiq edilir?

Bildiririk ki, respublika daxilində yük daşımaları ilə məşğul olan vergi ödəyiciləri ƏDV ödəyicisi hesab olunmur və həmin şəxslər tərəfindən mütləq qaydada yalnız sadələşdirilmiş vergi hesablanmalı və ödənilməlidir.

Bu barədə daha dərin bilikləri “Faydalı” bölməsinin “Vergilərə aid nəşrlər” altbölməsində yerlədirilmiş “Nəqliyyat xidməti üzrə sadələşdirilmiş vergi” məlumat formasından əldə edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 218.4.1-ci219.5-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Orxan Həşimov Səfər, eleskerovcavidan@gmail.com, Bakı (12.12.2017) (Oxunub: 32 dəfə, ID: 16261)
Sualım sadələşdirilmiş vergi ödəyicilərinin kurs fərqindən yaranan gəlirinin vergiyə cəlb olunması ilə bağlıdır. Belə ki, şirkətin 2 müxtəlif valyutalarda hesabı olduğu və bir valyuta hesabında kurs fərqi nəticəsində gəlir və digər valyuta hesabında kurs fərqi nəticəsində zərər olduğu müəyyən edilmişdir. Bu halda sadələşdirilmiş vergi ödəyicisinin gəliri yalnız birinci valyuta hesabında əldə olunan gəlir kimi qəbul olunur? Yoxsa birinci valyuta hesabında əldə olunan gəlir ilə ikinci hesabda yaranan zərər arasında fərq kimi qəbul olunur? Öncədən minnətdarlığımı bildirirəm.

Bildiririk ki, sadələşdirilmiş vergi məqsədləri üçün vergi məbləği xərclər çıxılmadan ümumi hasilatdan hesablandığını nəzərə alaraq sorğunuzda qeyd olunan halda yalnız müsbət məzənnə fərqi nəzərə alınmalıdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.12-ci219.1-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


İsrafilov İsrafil Alı, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 113 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16260)
Mən heç yerdə işləmirəm və VÖEN-im açıqdır. Onu bağlatdırmaq istəyirəm, amma VÖEN-in kodunu bilmirəm, çünki itirmisəm. Onu necə bağlatdırım.

Bildiririk ki, uçot-məlumat bazasına əsasən Sizin vergi ödəyicisinin eyniləşdirmə nömrəniz 1803488842-dir.

Bununla belə, Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet saytının (www.taxes.gov.az) “Xidmətlər” bölməsinin “E-xidmətlər” alt bölməsindəki Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatın verilməsi elektron xidmətindən istifadə edərək “VÖEN-ə görə” və “Ada görə” axtarış etməklə vergi ödəyicisinin VÖEN-ini əldə edə bilərsiniz

Fəaliyyətinə xitam vermək istəyinizlə bağlı bildiririk ki, gücləndirilmiş elektron imzanız (o cümlədən “ASAN imza”) olduqda, vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada vergi uçotunun ləğv edilməsi üçün ərizə təqdim edə bilərsiniz. Bunun üçün İnternet Vergi İdarəsi portalının (www.e-taxes.gov.az) “Onlayn kargüzarlıq” bölməsinə gücləndirilmiş elektron imza vasitəsi ilə daxil olaraq vergi orqanına müvafiq ərizə təqdim edilməlidir.

Hər hansı səbəbdən ərizəni elektron qaydada təqdim etmək mümkün olmadıqda vergi uçotunun ləğv edilməsi üçün “Fiziki şəxsin vergi uçotundan çıxarılması haqqında ərizə” və uçota alınmanı təsdiq edən şəhadətnamə şəxsən və ya səlahiyyətli nümayəndə (notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə ilə) vasitəsi ilə uçotda olduğunuz vergi orqanına və ya onun əhatə dairəsinə aid olan vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə gəlməklə təqdim edilə bilər.

Vergi uçotundan çıxarılanadək vergi uçotuna alınma barədə vergi şəhadətnaməsini, vergi uçotuna alındıqdan sonra ləğv edilmə tarixinədək sahibkarlıq fəaliyyəti və ya digər vergi tutulan əməliyyatı olduğu halda bu dövr üzrə müvafiq vergi bəyannaməsini, sahibkarlıq fəaliyyəti və ya digər vergi tutulan əməliyyatı olmadığı halda isə “Vergi öhdəliyinin yaranmaması haqqında Arayış”ı vergi orqanına təqdim etməli, dövlət büdcəsinə vergi borcu olduğu halda borc ödənilməlidir.

Qeyd edilən prosedurlara əməl edildikdən sonra vergi orqanı vergi ödəyicisini vergi uçotundan çıxararaq VÖEN-i vergi ödəyicilərinin uçot məlumat bazasında ləğv edilmiş kimi arxivləşdirir və vergi ödəyicisinə “Vergi ödəyicisinin uçotdan çıxarılması haqqında Bildiriş” göndərir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 34.5-ci, 34.7.3-cü38.3.8-ci maddələri, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 19.05.2015-ci il tarixli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Fiziki şəxslərin vergi uçotuna alınması, yenidən uçota alınması və uçotdan çıxarılması Qaydaları”, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 27 yanvar tarixli 2017-ci il tarixli Qərarı ilə təsdiq edilmiş ““Fiziki şəxsin vergi uçotundan çıxarılması” elektron xidməti üzrə inzibati reqlament” və Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 24.12.2012-ci il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatların verilməsi elektron xidməti üzrə inzibati reqlament.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Nofəl Məmmədov, mammadov.nofal@gmail.com, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 80 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16259)
Zəhmət olmasa, Vergi Məcəlləsinin 166.3-cü maddəsində deyilən müntəzəm və daimi əsasda göstərilən xidmətlərin təyin olunması ilə bağlı meyarların nə olduğunu və hansı qanunvericilikdə bunun vurğulandığını bildirərdiniz. Misal: şirkət xidmət müqaviləsi bağlamışdır və öz müştərisində olan avadanlıqlara xidmət göstərir. Lakin xidmətin başa çatması vaxtı müxtəlif ola bilər və müqaviləyə görə xidmətin müəyyən hissəsi (faizlə) başa çatdıqda təhvil-təslim aktı imzalanır. Bunu müntəzəm və daimi əsasda göstərilən xidmət adlandırmaq və ƏDV əməliyyatlarının vaxtını ona əsasən təyin etmək olarmı?

Bildiririk ki, xidmətlərin müntəzəm və ya daimi əsasda göstərilməsi bir müqavilə (və ya razılaşma) çərçivəsində müəyyən müddətə fəaliyyətin göstərilməsini nəzərdə tutur. Bu halda xidmətlərin müntəzəmliyi və ya daimiliyi göstərilən fəaliyyətin müəyyən dövrdə təkrarlanması ilə müşahidə olunmalıdır. Xidmətlərin daimi əsasda göstərilməsi həmin xidmətlərin uzun müddətdə (və ya qeyri-müəyyən müddətdə) həyata keçirilməsini, müntəzəm xidmətlər isə eyni fəaliyyətin dövrü olaraq təkrarlanmasını nəzərdə tutur.

ƏDV üzrə hesabat dövrü təqvim ayı olduğundan bu verginin məqsədləri üçün müntəzəm və ya daimi əsasda göstərilən xidmətlər dedikdə həmin xidmətlərin hər ay üzrə mütəmadi olaraq göstərilməsi başa düşülür.

Bu xidmətlər Mülki Məcəllənin müddəalarına uyğun olaraq müəyyən müddətə bağlanmış müqavilə çərçivəsində müəyyən dövrülüklə vaxtaşırı və mütəmadi göstəriləcək xidmətlərin ƏDV-nin hesabat dövrü olan təqvim ayı ərzində həyata keçirilən hissəsini əhatə edir.

Qeyd olunanlardan irəli gələrək, sorğunuzda xidməti göstərən şəxs təqvim ayı üzrə göstərilən xidmətə görə təhvil-təslim aktı imzalamalı, elektron qaimə-fakturanı verməli və 5 gün  ərzində elektron vergi hesab-fakturasını təqdim etməlidir.

Belə olan halda qaimə-faktura elektron vergi hesab-fakturasının verilmə vaxtı ƏDV məqsədləri üçün vergi tutulan əməliyyatın vaxtı hesab olunur. Elektron vergi hesab-fakturası 5 gündən gec verildikdə isə artıq bilavasitə xidmətlərin göstərilməsini təsdiqləyən sənədin tarixi vergi tutulan əməliyyatın vaxtı hesab olunur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 166.3-cü maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Vüsal Səlimov, vusal_selimov@yahoo.com (08.12.2017) (Oxunub: 86 dəfə, ID: 16258)
Mağaza pos-terminal vasitəsilə satış edərkən həmin məbləği kassa aparatında da əks etdirməlidirmi? Ya pos-terminal vasitəsilə qəbul edilmiş ödəniş və terminaldan çıxmış çek yetərli sənəddir? Əvvəlcədən təşəkkür.

Bildiririk ki, “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Azərbaycan Respulikasının Qanununda satıcının malın satılması zamanı alıcıya qəbzin, malın, kassa çekinin və ya digər yazılı sənədin verilməsi, saxlanılmış kassa qəbzi və ya ona mal ilə birlikdə verilmiş digər sənədlər əsasında 14 gün ərzində satıcının alıcıdan lazımi keyfiyyəti olmayan malı geri götürməyə və dəyişdirmə üçün qəbul etməyə borclu olduğu bildirilir.

İstehlakçının hüquqununun təmin olunması məqsədi ilə alıcıya vergi ödəyicisi tərəfindən məbləğin ödənildiyini təsdiqləyən POS-terminal çıxarışı ilə yanaşı Vergi Məcəlləsinin 50.8-ci maddəsində qeyd olunan göstəriciləri özündə əks etdirən NKA çekləri də təqdim edilməlidir. Bu tələbə əməl etməyən vergi ödəyicisi isə üzərinə düşən vəzifəni icra etməmiş olur və şəxsə qarşı maliyyə sanksiyası tətbiq edilir.

Onu da qeyd edək ki, vergitutma məqsədləri üçün eyni məbləğin həm POS-terminala, həm də nəzarət-kassa aparatına daxil edilməsi halı nəzərə alınaraq bu əməliyyatlara bir əməliyyat kimi baxılmalı və bəyannamə tərtib edilərkən əməliyyatların biri nəzərə alınmalıdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.1.8-ci 16.1.9-cu, 50.8-ci və 58.7-ci maddələri, Azərbaycan Respulikasının 19.09.1995-ci il tarixli, 1113 nömrəli “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanunu.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 74 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16257)
Qeyri-rezidentə avans ödədim (mayda), həmin aydada onun ƏDV-sini ödədim. Mənə xidmət iyunda göstərildi. Hansı ayda ƏDV-ni əvəzləşməyə salmalıyam və hansı ayda ƏDV hesablamalıyam?

Bildiririk ki, qeyri-rezidentə avans ödəniş ƏDV bəyannaməsinin 306-cı sətrində may ay üzrə təqdim olunan bəyannamədə, əvəzləşdirilən vergi məbləği isə 312-ci sətirdə, habelə bəyannamənin 7-ci əlavəsində xidmət göstərilən iyun ayı üzrə təqdim olunan bəyannamədə göstərilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 169-cu maddəsi, Vergilər Nazirliyinin 13.01.2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş Əlavə Dəyər Vergisinin bəyannaməsi”nin tərtib edilməsi Qaydası”, Maliyyə Nazirliyi ilə razılaşdırılmaqla vergilər nazirinin 30 dekabr 2005-ci il tarixli F-363 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş Əlavə Dəyər Vergisinin bəyannaməsi”nə Əlavə 7 tərtib edilməsi Qaydası”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 3    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Hüseynov Elşən Xudadad, elsenhuseyn42@gmail.com, Lənkəran şəhəri (08.12.2017) (Oxunub: 62 dəfə, ID: 16256)
Lənkəran şəhərinin mərkəzində market tipli obyekt işlədilir, qarışıq mallar satılır, lakin kassa aparatı və çek anlayışı yoxdur. 3 gün əvvəl alınan malı keyfiyyətsiz olduğu üçün qaytarmaq istədim, geri alınmadı (söhbət paltaryuyan tozdan gedir), yoxlayıb götürərdin deyildi. Xahiş edirəm nə etməli olduğumu bildirərdiniz.

Bildiririk ki, lazımi keyfiyyətli qeyri-ərzaq malı öz formasına, ölçüsünə, fasonuna, rənginə görə istehlakçıya yaramırsa və ya digər səbəblərə görə təyinatı üzrə istifadə oluna bilməzsə, istehlakçının onu alındığı yerdə uyğun mala dəyişdirmək hüququ vardır.

İstehlakçı malın alınma günü sayılmamaq şərti ilə, 14 gün ərzində həmin malı lazımi keyfiyyətli mala dəyişdirmək hüququna malikdir. Pərakəndə satılan malın dəyişdirilməsi üçün satıcı tərəfindən daha uzun müddət elan edilə bilər.

İstehlakçı tərəfindən əldə edilmiş lazımi keyfiyyətli mal istifadə olunmayıbsa və onun əmtəə görünüşü, istehlak xassələri, plombu, yarlığı, həmçinin mal və yaxud kassa qəbzi və ya ona mal ilə birlikdə verilmiş digər sənədləri saxlanılıbsa, bu hallarda o dəyişdirilə bilər.

Bununla belə, Nazirlər Kabineti tərəfindən göstərilmiş əsaslar üzrə dəyişdirilməli olmayan malların siyahısı təsdiq edilmiş və sözügedən Siyahıya o cümlədən də məişət-kimyası malları daxil edilmişdir.

İstehlakçı kimi hüquqlarınızın pozulması halları ilə bağlı daha ətraflı məlumatın alınması üçün səlahiyyətli qurum olan İqtisadiyyat Nazirliyinə, qarşılaşdığınız vergidən yayınma və vergi qanunvericiliyinin pozulması faktları barədə ətraflı məlumatla qeyri-anonim olaraq Vergilər Nazirliyinin Çağrı Mərkəzinə (195-1) və ya vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etməyinizi tövsiyə edirik.

Bax: Azərbaycan Respulikasının 19.09.1995-ci il tarixli, 1113 nömrəli “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanununun 15-ci maddəsi, Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti 21 may 1998-ci il tarixli 114 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası ərazisində pərakəndə ticarət obyektlərində dəyişdirilməli olmayan malların Siyahısı”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Azər Məmmədov, azermemmedov714@gmail.com, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 73 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16255)
1803636742 hesablı VÖEN-in aktiv olub-olmamasını dəqiqləşdirmək istəyirdim. Mümkünsə məlumat verməyinizi xahiş edirəm.

Bildiririk ki, Vergilər Nazirliyinin uçot-baza məlumatlarına əsasən sorğunuzda qeyd etdiyiniz VÖEN ilə vergi ödəyicisi Həsənov Elçin Mail oğlu vergi orqanında vergi uçotundadır.

Vergilər Nazirliyinin rəsmi internet saytının (www.taxes.gov.az) “Xidmətlər” bölməsinin “E-xidmətlər” alt bölməsindəki Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatın verilməsi elektron xidmətindən istifadə edərək “VÖEN-ə görə” və “Ada görə” axtarış etməklə Sizi maraqlandıran vergi ödəyicisinin VÖEN-ini əldə edə bilərsiniz

Bax: Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 24.12.2012-ci il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş Vergi uçotuna alınmış vergi ödəyiciləri barədə məlumatların verilməsi elektron xidməti üzrə inzibati reqlament.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Sona Məmmədova, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 68 dəfə, ID: 16254)
Salam. Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı özünə aid olan şəxsi mənzilini xarici ölkə vətəndaşına kirayə yaşamağa vermək istəyir. Həmin vətəndaş Azərbaycan Respublikasında olan Səfirliklərin birində çalışır, diplomatik işçidi. Heç biri vergi organlarında qeydiyyatda deyil (VÖEN yoxdur). Belə olan halda vergi öhdəliyi yaranır? Yaranırsa kim tərəfindən? Hansı vergilər ödənilməlidir, və hansı bəyannamələr teqdim edilməlidir?

Bildiririk ki, vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi Vergi Məcəlləsində başqa hallar nəzərdə tutulmamışdırsa, bilavasitə vergi ödəyicisi tərəfindən həyata keçirilir.

Əmlakın icarəyəyə verilməsindən gəlir əldə edən şəxsin əvəzinə icarəyə götürən tərəfindən vergi öhdəliyinin yerinə yetirilməsi yalnız sonuncunun vergi uçotunda olduğu halda nəzərdə tutulur.

Bu baxımdan da əmlakını icarəyə verən fiziki şəxs vergi uçotuna durmalı, hesabat ilindən sonrakı ilin mart ayının 31-dən gec olmayaraq “Gəlir vergisinin bəyannaməsi”ni təqdim etməli və həmin dövrdən gec olmayaraq hesablanmış vergi məbləğini dövlət büdcəsinə ödəməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 33-cü, 34-cü78.3-cü124-cü və 149-cu maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Əliyeva Nazilə Yəhya, nazila.aliyeva1959@gmail.com, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 63 dəfə, ID: 16253)
Çindən mal alınıb, məsələn, 20.000 dollarlıq. Mən kursla Azn malın dəyərinin çevirirəm və gömrük xərclərini hər malın dəyərinə gələrək malın maya dəyərini hesablayaraq "mallar" qrafasında Əlavədə göstərirəm. Ödəyici sadələşdirilmiş vergi 4% ödəyicisidir. Lakin vergi mənə statistik dəyərlə malın dəyərini qaldıraraq uyğunsuzluq göndərir. Statistik dəyərin fərqi necə və hansı muhasibat muxbirləşməsi ilə olunmalıdır? Yəni mənim maya dəyərimlə statistik fərq nə ilə bağlanır?
Maliyyə Nazirliyi ilə danişdım, dedilər sən elədiyin düzdur. Lakin yenə də vergi əlavədə uyğunsuzluq göstərdi. 2016-cı ildə onların rəqəmini qeyd etdim. Belə ki, statistik qiymətlə malı götürsəm, bir vahidin qiyməti həddindən artıq baha gəlir. İzahat göndərmişəm. Öz rəqəmlərimin təsdiqini cədvələ salmışam. Lakin yenə də nəzərə alınmayıb. Vergiyə getmişəm, deyiblər gömrükdə bəyannamədə statistik qiymət yeri ilə biz uçot aparırıq. Bu məsələnin çözümündə, yəni statistik qiymət vergi necə bağlanır və uçota alınır?

Bildiririk ki, idxal-ixrac əməliyyatları aparıldıqda vergilərin hesablanması bazar qiyməti nəzərə alınmaqla həyata keçirilə bilər.

Əmtəə-material ehtiyatlarının uçotunu apararkən vergi ödəyicisi istehsal etdiyi, yaxud satın aldığı malların istehsal xərclərinə və ya satınalma qiymətlərinə əsasən müəyyənləşdirilən dəyərini uçotda əks etdirməyə borcludur.

Müvafiq olaraq, vergi ödəyicisi idxal olunan əmlakı faktiki alış qiymətləri nəzərə almaqla uçota almalıdır, lakin vergilər bu zaman bazar qiymətləri əsas götürlməklə hesablanmalıdır.

Yaranmış fərqin mühasibat uçotunda müxabirləşməsi ilə bağlı aidiyyatı üzrə Maliyyə Nazirliyinə müraciət etməyiniz daha məqsədəuyğundur.

Əlavə suallarınız yarandıqda təsdiqedici sənədlər ilə vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 14.3.1-ci139.2-ci maddəsi.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tağı Tağızadə Kamal, tagi.tagizade@rambler.ru, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 55 dəfə, Orta qiymət: 3, ID: 16252)
Pərakəndə ticarət obyektlərində müştərilərə satılan malın (nağd kassa çeki ilə) hər hansı səbəbdən (məsələn, qüsür və s.) geri qaytarılması hansı qaydada və hansı sənədlərlə rəsmiləşdirilir? Əgər qaytarılma zamanı akt tərtib olunarsa o zaman müştərinin şəxsiyyətini təsdiq edən hər hansı bir sənədin olması tələb olunurmu (məsələn, ş/v-nin seriya nomrəsini qeyd etmək üçün)? Ümumiiyyətlə bu proses hansı qərar və ya qanun əsasında və hansı qaydada tənzimlənir. Çox sağ olun.

Bildiririk ki, lazımi keyfiyyətli qeyri-ərzaq malı öz formasına, ölçüsünə, fasonuna, rənginə görə istehlakçıya yaramırsa və ya digər səbəblərə görə təyinatı üzrə istifadə oluna bilməzsə, istehlakçının onu alındığı yerdə uyğun mala dəyişdirmək hüququ vardır.

İstehlakçı malın alınma günü sayılmamaq şərti ilə, 14 gün ərzində həmin malı lazımi keyfiyyətli mala dəyişdirmək hüququna malikdir. Pərakəndə satılan malın dəyişdirilməsi üçün satıcı tərəfindən daha uzun müddət elan edilə bilər.

İstehlakçı tərəfindən əldə edilmiş lazımi keyfiyyətli mal istifadə olunmayıbsa və onun əmtəə görünüşü, istehlak xassələri, plombu, yarlığı, həmçinin mal və yaxud kassa qəbzi və ya ona mal ilə birlikdə verilmiş digər sənədləri saxlanılıbsa, bu hallarda o dəyişdirilə bilər.

Göstərilmiş əsaslar üzrə dəyişdirilməli olmayan malların siyahısı Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti tərəfindən təsdiq edilir.

Yuxarıda qeyd olunanlar Azərbaycan Respulikasının “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanununun 15-ci maddəsində öz əksini tapmışdır.

İstehlakçı kimi hüquqlarınızın müdafiəsi ilə bağlı İqtisadiyyat Nazirliyinə, maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının sənədləşdirilməsi ilə bağlı isə Maliyyə Nazirliyinə aidiyyəti üzrə müraciət etməyiniz daha məqsədəuyğundur.

Bax: Azərbaycan Respulikasının 19.09.1995-ci il tarixli, 1113 nömrəli “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Qanununun 15-ci maddəsi, Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti 21 may 1998-ci il tarixli 114 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikası ərazisində pərakəndə ticarət obyektlərində dəyişdirilməli olmayan malların Siyahısı”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 3

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Sarıyev Vüqar Qəşəm, vsariyev@asfarma.com (08.12.2017) (Oxunub: 79 dəfə, ID: 16251)
Məni bir sual maraqlandırır. Hazırda respublikada fəaliyyət göstərən aptek müəsissələri kassa aparatından istifadə etmir və ayrılıqda vergiyə cəlb olunmur. Böyük topdansatış dərman anbarlarının lisenziyası adı altında. Bu hal nə dərəcədə düzgündür?

Bildiririk ki, topdansatış malların alıcıya satışının onun sahibkarlıq fəaliyyəti məqsədləri üçün və yalnız Vergi Məcəlləsində müəyyən edilmiş qaydada qaimə-faktura və ya elektron-qaimə faktura və ya elektron vergi hesab-faktura təqdim edilməklə həyata keçirilməsi üzrə ticarət fəaliyyətidir.

Vergitutma məqsədləri üçün pərakəndə fəaliyyəti dedikdə malların alıcıya satışının (təqdim edilməsinin) son istehlak məqsədi ilə və yalnız Vergi Məcəlləsində müəyyən edilmiş qaydada qəbz və ya nəzarət-kassa aparatının çeki (sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslərin tələbi ilə qaimə-faktura və ya elektron-qaimə faktura və ya elektron vergi hesab-fakturası) təqdim edilməklə həyata keçirilməsi üzrə ticarət fəaliyyəti başa düşülür.

“Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydaları”na əsasən topdansatış ticarəti ilə məşğul olan ticarət obyektlərində malların pərakəndə satışı qadağandır.

“Topdansatış ticarət fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”na əsasən topdansatış və bölüşdürücü bazarlardan, anbarlardan mallar ticarət obyektlərinə məsul şəxsin sifarişi əsasında buraxılır. Sifariş məsul şəxs tərəfindən imzalanır. Malların bir məsul şəxsdən digərinə verilməsi “Malların təsərrüfatdaxili yerdəyişməsi qaimə-fakturası” ilə sənədləşdirilir

Vergi Məcəlləsinin 16.1.8-ci maddəsində qeyd olunan istisnalar nəzərə alınmaqla, pərakəndə ticarət fəaliyyəti üzrə nağd pul hesablaşmalarını nəzarət-kassa aparatı vasitəsi ilə həyata keçirilməsi vergi ödəyicilərinin vəzifələrinə aid edilmişdir.

Qeyd olunanlara əsasən topdansatışla məşğul olan müəssisə pərakəndə qaydada satışla xüsusi ticarət sahəsində məşğul olmalı və həmin ticarət obyektində mallar NKA vasitəsi ilə təqdim olunmalıdırlar.

Dövlət təhlükəsizliyindən irəli gələn hallarla əlaqədar fəaliyyət növləri istisna olmaqla, sahibkarlıq fəaliyyətinin lisenziya tələb olunan bütün növləri üzrə lisenziyalar Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən verildiyindən daha ətraflı məlumatı aidiyyəti üzrə müraciət etməklə əldə edə bilərsiniz.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.62-ci, 13.2.63-cü16.1.8-ci maddələri, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 3 aprel 2014-cü il tarixli 94 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydaları”nın 5.1-ci maddəsi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16 iyun 2017-ci il tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Topdansatış ticarət fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”nın 4.3-cü maddəsi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2015-ci il 21 dekabr tarixli 713 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmişLisenziyalaşdırma qaydası Vergilər Nazirliyinin 19 yanvar 2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş «Vergi ödəyicisinin filialının, nümayəndəliyinin və ya digər təsərrüfat subyektinin (obyektinin) olduğu yer üzrə vergi uçotuna alınması haqqında ərizə» formasının doldurulması Qaydası”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Elçin Sabirli Elman, ceyhun-9193@mail.ru, Mingəçevir şəhəri (08.12.2017) (Oxunub: 40 dəfə, ID: 16250)
Salam. Mən özümə VÖEN açdırmışdım. 08.06.2017-ci il tarixdə 01.12.2017-ci ildə bağlatmışam. Məndən bəyannamə istəyirlər - onu necə etmək olar, bəyannamə almalıyammı? Özüm Bakıdayam, hal-hazırda yaşadığım şəhər Mingəçevirdi.

Sadləşdirilmiş vergi ödəyicisi kimi vergi uçotuna alındığınız qənaətinə gələrək bildiririk ki, vergi uçotunda olduğunuz müddətlər ərzində (08.06.2017-01.12.2017) vergitutulan əməliyyatınızın olub-olmamasından asılı olmayaraq tərəfinizdən cari ilin II rübü üzrə 01.07-20.07.2017-ci il tarixi aralığında, III rübü üzrə 01.10-20.10.2017-ci il tarixi aralığında və cari ilin IV rübündə fəaliyyətinizi dayandırdığınız tarixədək olan dövr üzrə “Sadələşdirilmiş verginin bəyannaməsi”ni, vergitutulan dövriyyəniz olmadığı halda isə “Vergi öhdəliyinin yaranmaması barədə Arayış”ı vergi orqanına elektron və ya kağız daşıyıcısında təqdim edilməlidir.

Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki ki, Vergilər Nazirliyi tərəfindən verilmiş istifadəçi kodu, şifrə, parolunuz və ya gücləndirilmiş elektron imzanız olduğu təqdirdə bəyannamənin təqdim olunması elektron formada İnternet Vergi İdarəsi portalının “E-bəyannamə, ƏDV-DH və ŞHV” bölməsi üzərindən aparıla bilər.

Sadələşdirilmiş vergi və həmin bəyannamənin təqdim olunması proseduru, habelə müvafiq videotəlimatlarla saytımızın “Faydalı” bölməsinin “Sadələşdirilmiş verginin ödəyiciləri üçün Praktiki Vəsait” hissəsində tanış ola bilərsiniz (http://www.taxes.gov.az/modul.php?name=sadeleshmish).

Onu da qeyd edək ki, müvafiq bəyannamə və ya arayış əsas olmadan müəyyən edilən müddətdə təqdim edilmədikdə vergi ödəyicisinə 40 manat məbləğində maliyyə sanksiyası tətbiq edilə bilər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 16.1.4-cü, 16.2-ci və 221.2-ci maddələri, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 24.12.2012-ci il tarixli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Sadələşdirilmiş vergi bəyannaməsinin vergi orqanına onlayn təqdim edilməsi” elektron xidməti üzrə inzibati reqlament”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Qurbanova Səbinə Beydulla, sabina.qb@mail.ru, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 33 dəfə, ID: 16249)
Vətəndaş özünə aid olan şəxsi mənzilini xarici ölkə vətəndaşına kirayə yaşamağa vermək istəyir. Həmin vətəndaş Azərbaycan Respublikasında olan Səfirliklərin birində çalışır, diplomatik işçidir. Heç birimiz vergi organlarında qeydiyyatda deyilik (VÖEN yoxdur). Belə olan halda vergi öhdəliyi yaranır? Yaranırsa kim tərəfindən? Hansı vergilər ödənilməlidir və hansı bəyannamələr təqdim edilməlidir?

Bildiririk ki, vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi Vergi Məcəlləsində başqa hallar nəzərdə tutulmamışdırsa, bilavasitə vergi ödəyicisi tərəfindən həyata keçirilir.

Əmlakın icarəyəyə verilməsindən gəlir əldə edən şəxsin əvəzinə icarəyə götürən tərəfindən vergi öhdəliyinin yerinə yetirilməsi yalnız sonuncunun vergi uçotunda olduğu halda nəzərdə tutulur.

Bu baxımdan da əmlakını icarəyə verən fiziki şəxs vergi uçotuna durmalı, hesabat ilindən sonrakı ilin mart ayının 31-dən gec olmayaraq “Gəlir vergisinin bəyannaməsi”ni təqdim etməli və həmin dövrdən gec olmayaraq hesablanmış vergi məbləğini dövlət büdcəsinə ödəməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 33-cü, 34-cü78.3-cü124-cü və 149-cu maddələri. 

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (08.12.2017) (Oxunub: 44 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16248)
Almaniya vətəndaşı ilə bizim müəssisə əmək müqaviləsi bağlayıb. O Azərbaycanda cəmi 30 gün işləyir. Bu halda bizim müəssisə həmin əməkdaşdan hansı vergiləri tutmalıdır - muzdlu işlə bağlı gəlir vergisi yoxsa 10% ödəmə mənbəyində vergi + qeyri-rezident ƏDV?

Bildiririk ki, qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada bağlanmış əmək müqaviləsi ilə işləyən qeyri-rezident fiziki şəxsdən Vergi Məcəlləsinin 101.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan cədvələ uyğun gəlir vergisi tutulmalıdır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 125.1.6-cı150-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Babayev Samil İntiqam, shamilbabayev90@gmail.com (08.12.2017) (Oxunub: 62 dəfə, ID: 16247)
Salam. Xahiş edirəm elektron qaimə doldurmaq üçün kvas və energetik içki üçün uyğun olan mal qrupunun kodunu yazasınız.

Bildiririk ki, sorğunuzda qeyd olunan mal növləri 2202909100, 2202909500 və ya 2202909900 kodları ilə qeyd oluna bilər.

Bax: “Elektron qaimə-fakturanı doldurarkən istifadə olunan malların, iş və xidmətlərin kodları” 

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Akif Şirinov Vəzir, akif.zaur@mail.ru, Bakı (07.12.2017) (Oxunub: 94 dəfə, Orta qiymət: 1, ID: 16246)
Məhsul istehsaledən müəssisə hazır məhsulunu hüquqi şəxslərə köçürmə vasitəsi ilə satmaqla yanaşı, məhsulunu istənilən hüquqi və fiziki şəxsə kassa nəzarət aparatı vasitəsi ilə ticarət əlavəsi əlavə etmədən istehsal sahəsindən topdansatış qiymətlə satırsa, kassa nəzarət aparatı vasitəsi ilə satılan malı (məhsulu) ƏDV bəyannaməsinin hansı sətrində “305.1 Pərakəndə satış” sətrində ya “305.2 topdansatış” sətrində göstərməlidir? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

Bildiririk ki, topdansatış malların alıcıya satışının onun sahibkarlıq fəaliyyəti məqsədləri üçün və yalnız Vergi Məcəlləsində müəyyən edilmiş qaydada qaimə-faktura və ya elektron-qaimə faktura və ya elektron vergi hesab-faktura təqdim edilməklə həyata keçirilməsi üzrə ticarət fəaliyyətidir.

Vergitutma məqsədləri üçün pərakəndə fəaliyyəti dedikdə malların alıcıya satışının (təqdim edilməsinin) son istehlak məqsədi ilə və yalnız Vergi Məcəlləsində müəyyən edilmiş qaydada qəbz və ya nəzarət-kassa aparatının çeki (sahibkarlıq fəaliyyətini həyata keçirən hüquqi və fiziki şəxslərin tələbi ilə qaimə-faktura və ya elektron-qaimə faktura və ya elektron vergi hesab-fakturası) təqdim edilməklə həyata keçirilməsi üzrə ticarət fəaliyyəti başa düşülür.

“Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydaları”na əsasən topdansatış ticarəti ilə məşğul olan ticarət obyektlərində malların pərakəndə satışı qadağandır.

“Topdansatış ticarət fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”na əsasən topdansatış və bölüşdürücü bazarlardan, anbarlardan mallar ticarət obyektlərinə məsul şəxsin sifarişi əsasında buraxılır. Sifariş məsul şəxs tərəfindən imzalanır. Malların bir məsul şəxsdən digərinə verilməsi “Malların təsərrüfatdaxili yerdəyişməsi qaimə-fakturası” ilə sənədləşdirilir

Vergi Məcəlləsinin 16.1.8-ci maddəsində qeyd olunan istisnalar nəzərə alınmaqla, pərakəndə ticarət fəaliyyəti üzrə nağd pul hesablaşmalarının nəzarət-kassa aparatı vasitəsi ilə həyata keçirilməsi vergi ödəyicilərinin vəzifələrinə aid edilmişdir.

Qeyd olunanlara əsasən topdansatışla məşğul olan müəssisə eyni zamanda pərakəndə qaydada satışla məşğul olduqda, fəaliyyət yeri üzrə vergi orqanına pərakəndə satış obyektini ayrıca uçota qoymaq üçün “Vergi ödəyicisinin filialının, nümayəndəliyinin və ya digər təsərrüfat subyektinin (obyektinin) olduğu yer üzrə vergi uçotuna alınması haqqında ərizə” təqdim etməli, həmin ərizənin «7.Fəaliyyət növləri və təsnifat» bölməsində təsərrüfat subyektində yerinə yetiriləcək əsas və digər fəaliyyət növləri ilə yanaşı vergi ödəyicisi tərəfindən pərakəndə satışa uyğun fəaliyyət növü seçilməsindən asılı olaraq 7.3.2-ci təsnifat xanası işarələnməli və həmin ticarət obyektində NKA vasitəsi ilə təqdim olunan malların dövriyyəsi pərakəndə qaydada satılmış mallar kimi “Əlavə dəyər vergisinin bəyannaməsi”nin 305.1-ci sətrində göstərilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.62-ci, 13.2.63-cü16.1.8-ci maddələri, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 3 aprel 2014-cü il tarixli 94 nömrəli qərarı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasında ticarət, ictimai iaşə, məişət və digər növ xidmət Qaydaları”nın 5.1-ci bəndi, Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 16 iyun 2017-ci il tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Topdansatış ticarət fəaliyyəti sahəsində vergitutma məqsədləri üçün gəlirlərin və xərclərin uçotunun aparılması Qaydası”nın 4.3-cü bəndi və Vergilər Nazirliyinin 19 yanvar 2017-ci il tarixli əmri ilə təsdiq edilmiş «Vergi ödəyicisinin filialının, nümayəndəliyinin və ya digər təsərrüfat subyektinin (obyektinin) olduğu yer üzrə vergi uçotuna alınması haqqında ərizə» formasının doldurulması Qaydası”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 1

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Samir, s.axmedov1991@gmail.com (07.12.2017) (Oxunub: 86 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16244)
Əvvəllər sistemdə göndərilən “e-qaiməni paketlə” adlı link vardı hansı ki, bu paketləmə mənə çox kömək olurdu işimdə. İndi isə elə bir bölmə yoxdur və mənə çox böyük çətinlik yaradır zəhmət olmasa köməklik göstərəsiniz.

Bildiririk ki, vergi ödəyiciləri tərəfindən elektron qaimə-fakturaları onlayn və oflayn rejimdə hazırlana bilər.

Oflayn rejimdə vergi ödəyicisi elektron qaimə-fakturasını tərtib etmək üçün xüsusi proqram təminatı vasitəsilə internetdən istifadə etmədən hazırlayır və paketləyir. Sonra paket faylını oflayn rejimdə “Asan DOC client” və ya “e-İmzalayıcı” proqramların biri vasitəsilə imzalayır. Sonda gücləndirilmiş elektron imza vasitəsindən istifadə etməklə İnternet Vergi İdarəsinin “Onlayn kargüzarlıq və e-VHF” bölməsini seçib “Elektron qaimə” altbölməsinə daxil olur və imzalanmış “adoc” və ya “edoc” tipli faylı “Paket göndər” düyməsi vasitəsilə sistemə yükləyir. Yükləmə zamanı sistem tərəfindən elektron qaimə-fakturalara unikal seriya və nömrələr verilir və qarşı tərəfin elektron qutusuna göndərilir. Bundan sonra bütün digər əməliyyatlar onlayn rejimdə aparılır.

Elektron-qaimə fakturanı oflayn rejimdə hazıranaraq paketlənməsi ilə əlaqədar sistemdə hər hansı dəyişiklik edilməmişdir.

Əlavə olaraq bildiririk ki, elektron qaimə fakturaların onlayn və offlayn rejimdə hazırlanması qaydası ilə bağlı ətraflı məlumatla Vergilər Nazirliyinin İnternet Vergi idarəsinin (www.e-taxes.gov.az) Yardım bölməsi vasitəsilə tanış ola bilərsiniz.

Bax: ƏDV məqsədləri üçün qeydiyyata alınmış və ya Vergi Məcəlləsinin 218.12-ci maddəsində göstərilən vergi ödəyiciləri üçün “Elektron qaimə-faktura (e-Qaimə)” altsisteminin İstifadəçi Təlimatı”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Aygün Həsənova Şaxab, hasanova.a67@gmail.com, Bakı (07.12.2017) (Oxunub: 89 dəfə, ID: 16242)
Şirkət kassa aparatı ilə satışdan daxil olan məbləği qismən də olsa təsisçinin pulunu qaytara bilərmi? Və bu məbləğin həddi nə qədərdir? Təsisçinin pulu dedikdə, "Təsisçilərlə hesablaşma" nəzərdə tutulur. Təşəkkür edirəm

Bildiririk ki, vergi orqanında uçotda olmayan təsisçidən alınmış borc məbləğləri vergi ödəyicisinin “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununun 3.3-cü maddəsində göstərilən şəxslər kateqoriyasına aid olmasından asılı olaraq həmin maddədə göstərilən hədlər daxilində (30 000 manat və ya 15 000 manat) nağd qaydada qaytarıla bilər. Təqvim ayı ərzində 30 000 manatdan və ya 15 000 manatdan artıq hesablaşmalar üzrə ödənişlər yalnız nağdsız qaydada həyata keçirilməlidir. Adıçəkilən Qanunun 3.4.6-cı maddəsinə əsasən vergi orqanında qeydiyyatda olan təsisçiyə isə borc məbləğləri yalnız nağdsız qaydada qaytarılmalıdır.

Eyni zamanda nəzərinizə çatdırırıq ki, hüquqi şəxslə fiziki şəxs mülki hüququn ayrı-ayrı subyektləri olmaqla vergitutma məqsədləri üçün qarşılıqlı surətdə asılı olan şəxslər sayıldıqda vergilərin hesablanması bazar qiyməti nəzərə alınmaqla həyata keçirilir.

Qeyd edilənlərə əsasən qarşılıqlı surətdə asılı olan fiziki şəxs tərəfindən hüquqi şəxsə faizsiz verilmiş borc məbləğinə həmin borcun aid olduğu dövrdə eyni valyuta ilə oxşar müddətə verilmiş kreditlər üzrə faizlərin səviyyəsi nəzərə alınmaqla faizlər hesablanmalı və ödənilən faiz məbləğlərindən ödəmə mənbəyində 10 faiz dərəcə ilə vergi tutulub dövlət büdcəsinə ödənilməlidir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 14-cü, 18-ci və 110-cu maddələri, “Nağdsız hesablaşmalar haqqında” Azərbaycan Respublikasının 16 dekabr 2016-cı il tarixli 461-VQ nömrəli Qanununun 3.3-cü maddəsi

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Səfa, Safa.valiyev@bk.ru (07.12.2017) (Oxunub: 54 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16241)
Mən bir neçə futbool komandası yığıb ödənişli və mükafatlı oyunlar keçirmək istəyirəm. Oyunçular arasında ödəniləcək məbləğlər və komanda arasında qazanılacaq mükafatlar istəyirəm bank üzərində olsun, oyunçular arasında ödəniləcək məbləğlər və qazanılacaq mükafatlar bank plastik kartı ilə həyata keçsin. Bunun üçün vergi və VÖEN lazımdır? Lazımdırsa nə etməliyəm? Zəhmət olmasa e-mail adresimə cavab göndərsiniz.

Bildiririk ki, müaciətinizdə bir sıra məqamlar qaranlıq qaldığından (yarış statusu, maliyyələşmə mənbələri, mükafatın bölüşdürülməsi şərtləri və s.) sorğunuzda qeyd olunan məsələnin vergitutma aspektlərinin dolğun və ətraflı cavablandırılmasının təmin edilməsi məqsədi ilə sözügedən əməliyyata dair məlumatı və təsdiqedici sənədləri təqdim etməklə vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə və ya rəsmi qaydada Vergilər Nazirliyinə müraciət etməyiniz məqsədəmüvafiqdir.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Cavid Yusubov Cavanşir, cavidli64@gmail.com (07.12.2017) (Oxunub: 71 dəfə, ID: 16240)
Mənim qeydiyyatım Qazax rayonunadır. Lakin uzun müddətdir ki, Bakı şəhərində yaşayıram və burada fərdi sahibkarlığa başlamaq fikrim var. Mən VÖEN almaq üçün qeydiyyatda olduğum rayona yollanmalıyam? Yaxud Bakıdan almağım mümkündürmü?

Bildiririk ki, vergi uçotuna alınmaq üçün fiziki şəxs özü və ya səlahiyyətli nümayəndəsi vasitəsi ilə (notarial qaydada təsdiq edilmiş etibarnamə ilə) “Fiziki şəxsin vergi uçotu haqqında ərizə” və fiziki şəxsin şəxsiyyət vəsiqəsinin surəti ilə yaşadığı yer (şəxsiyyət vəsiqəsində göstərilən yer) üzrə vergi orqanına və ya onun əhatə dairəsinə aid olan vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərinə müraciət etməlidir.

Fiziki şəxs vergi uçotuna vergi orqanına gəlmədən elektron qaydada alına bilər. Elektron qeydiyyat gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “ASAN imza”) əsasında İnternet Vergi İdarəsi portalı (www.e-taxes.gov.az) vasitəsi ilə aparılır.

“ASAN imza” sertifikatlarının verilməsi ASAN xidmət mərkəzində və vergi ödəyicilərinə xidmət mərkəzlərində həyata keçirilir. “Asan imza” üçün müraciət edən şəxs tərəfindən ilk növbədə hər hansı mobil operatordan (Azercell, Bakcell, Nar Mobile) “Asan imza” SİM kartı əldə edilməli, daha sonra tələb olunan digər sənədlərlə ASXM-ə müraciət edilməlidir.

Fiziki şəxs gücləndirilmiş elektron imza (o cümlədən “ASAN imza”) əldə etdikdən sonra “Fiziki şəxslərin vergi uçotuna alınması” elektron xidmətindən istifadə edərək vergi uçotuna alına bilər.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 33-cü34-cü maddələri, Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 19.05.2015-ci il tarixli müvafiq Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Fiziki şəxslərin vergi uçotuna alınması, yenidən uçota alınması və uçotdan çıxarılması Qaydaları” və Vergilər Nazirliyinin Kollegiyasının 2017-ci il 27 yanvar tarixli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Fiziki şəxslərin vergi uçotuna alınması” elektron xidməti üzrə inzibati reqlament.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Tofiq İbrahimov Kərim, tofiq.742@mail.ru, Bərdə şəhəri (07.12.2017) (Oxunub: 72 dəfə, Orta qiymət: 5, ID: 16239)
Fiziki şəxsəm. İnək və qoyun saxlayıram. Öz heyvanlarımdır. Bank hesabım var. Hesabıma digər MMC pul köçürüb müqavilə yolu ilə öz heyvanlarımı alır. Mən hesabımdan heyvanlarımın pulunu götürdükdə 2 faiz vergi ödəməliyəm ya yox? (Qeyd: Bank tutduğu %-dən əlavə)

Məlum olduğu kimi, heyvanların yetişdirilməsi, bəslənməsi, diri şəkildə olarkən onlardan məhsulların əldə edilməsi kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalına aid edilir.

2014-cü il yanvarın 1-dən 5 il müddətinə kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalı ilə məşğul olan (o cümlədən, sənaye üsulu ilə) hüquqi şəxslərin bu fəaliyyətdən əldə etdikləri gəlirləri mənfəət vergisindən, hüquqi və fiziki şəxslərin həmin fəaliyyət prosesində istifadə olunan əmlakları əmlak vergisindən, o cümlədən istehsal etdikləri kənd təsərrüfatı məhsullarının satışı üzrə dövriyyələr ƏDV-dən azad edilmiş, istehsal etdikləri kənd təsərrüfatı məhsullarının satışından əldə etdikləri hasilatın həcmi isə sadələşdirilmiş verginin vergitutma obyektinə daxil edilməmiş, eyni zamanda bilavasitə kənd təsərrüfatı məhsullarının istehsalından alınan gəlirlər müddət məhdudiyyəti qoyulmadan gəlir vergisindən azad edilmişdir.

Bununla yanaşı, hüquqi şəxs və fərdi sahibkar tərəfindən pul vəsaitlərinin nağd qaydada bank hesabından çıxarılmasına görə 1 faiz dərəcə ilə sadələşdirilmiş vergi tutulur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 13.2.60-cı, 102.1.11-ci, 106.1.14-cü, 164.1.18-ci, 199.9-cu, 219.7-ci220.12-ci maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 1    Orta qiymət: 5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Rafiq İlyasov, rafiq2972_12@hotmail.com, Bakı (07.12.2017) (Oxunub: 66 dəfə, Orta qiymət: 4.5, ID: 16238)
1. Mən ƏDV ödəyicisiyəm, öz obyektimi icarəyə verirəm. Kommunal xərcləri icarəçinin əvəzinə ödəyirəm, sonra vergi hesab-fakturada kompensasiya olunan məbləğ kimi onu qeyd edirəm və aydın məsələdir ƏDV hesablamıram. ƏDV bəyannamədə kompensasiya olunan məbləği 303-cü sətrdə qeyd etməliyəm? Və ümumiyyətlə, kompensasiya olunan xərc ƏDV-dən azad olunan əməliyyatlara aiddir?
2. Niyə mən xarici təşkilata məsləhət xidməti görsədəndə, o əməliyyat "0" dərəcə əməliyyat kimi qəbul edilir? Niyə belə xidmətlərin dəyəri azad edilən əməliyyatlara şamil edilmir? Məntiqi izah edə bilərsiniz?
3. Hansı müəssisələr ƏDV bəyannaməsini rüblük təqdim edir (nümunə göstərsəz əla olardı)?
4. Hansı bəyannamələrdə məbləğləri dollarnan qeyd etmək olar?

1. Cavab: Sorğunuzdan fiziki şəxs kimi əmlakınızı icarəyə verdiyiniz qənaətinə gələrək 20 noyabr 2017-ci il tarixdə verilən cavabda (İD: 16133) qeyd olunanları xatırladaraq bildiririk ki, fiziki şəxsin ona məxsus əmlakın icarəyə verilməsi qeyri-sahibkarlıq fəaliyyəti hesab olunur və ƏDV-nin vergitutma obyektini təşkil etmir.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 99.3.3-cü və 159.2-ci maddələri.

2. Cavab: Bildiririk ki, ƏDV-dən azad olunan əməliyyatlardan fərqli olaraq ƏDV-yə sıfır (0) faiz dərəcə ilə cəlb olunan əməliyyatlar ƏDV-yə cəlb olunan əməliyyatlar hesab olunur və belə əməliyyatları aparan şəxslər tərəfindən mallar alınarkən ödənilmiş ƏDV-nin məbləği Vergi Məcəlləsinin 175-ci maddəsinin tələbləri nəzərə alınmaq şərti ilə əvəzləşdirilə bilər.

Məhz bu baxımdan da, malların və Vergi Məcəlləsinin 168.1.5-ci maddəsində qeyd olunan xidmətlərin ixracı zamanı ƏDV-dən azad olma deyil, ƏDV-yə sıfır (0) dərəcə ilə vergiqoyma tətbiq olunur.

Bu vasitə ilə malları və sözügedən xidmətləri ixrac edən, ölkənin dünya iqtisadiyyatına inteqrasiya olunmasına xidmət edən və dövlətin valyuta ehtiyyatlarını, dolayısı ilə iqtisadi potensialını artıran vergi ödəyicisinə əvəzləşdirmə imkanını təmin etməklə onun xərclərinin artırılmasnın qarşısını almaq üçün münbit şərait yaradılır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 165.1.3-cü175-ci maddələri.

3. Cavab: Bildiririk ki, Vergilər Nazirliyi tərəfindən ƏDV-dən sıfır faiz (0%) dərəcə ilə azad olunma haqqında sertifikat verilmiş hər bir Əməliyyat Şirkəti, Podratçı Tərəf və onun Subpodratçıları Təqvim rübü ərzində Vergilər Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilmiş formada ƏDV bəyannaməsini Təqvim rübü başa çatdıqdan sonra növbəti ayın 20-dən gec olmayaraq təqdim edir.

Bax: Hasilatın Pay bölgüsü ilə əlaqədar sazişlərə əsasən hazırlanmış “Əlavə dəyər vergisi haqqında Protokol”lar.

4. Cavab: Bildiririk ki, xaici valyutada tərtib olunan bəyannamələrə misal olaraq “Əlavə Dəyər Vergisinin bəyannaməsi”ni, “Muzdlu işlə əlaqədar ödəmə mənbəyində tutulan vergi bəyannaməsi”ni və “Xarici subpodratçılardan ödəmə mənbəyində tutulan vergi bəyannaməsi”ni qeyd etmək olar.

Ümumi qiymətlərin sayı: 2    Orta qiymət: 4.5

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Fuad Ələsgərli Ələsgər, fuad.qurbanov.1988@mail.ru, Bakı (07.12.2017) (Oxunub: 39 dəfə, ID: 16236)
Salam. Müharibə veteranının bələdiyyə ərazisində üç evi varsa əmlak vergisinə güzəşt bütün evlərə şamil olunur yoxsa yalnız bir evinə?

Bildiririk ki, fiziki şəxsin bir neçə yaşayış sahəsi olduqda, Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci maddəsində nəzərdə tutulan vergiyə cəlb olunmayan 30 kv.metr yaşayış sahələrinin hər birindən çıxılır.

Bundan başqa, Vergi Məcəlləsinin 199.3-cü maddəsinə uyğun olaraq binaların icarəyə, kirayəyə verildiyi, habelə sahibkarlıq və ya kommersiya fəaliyyəti ilə məşğul olmaq üçün istifadə edildiyi hallar istisna olmaqla qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş qaydada müharibə veteranı adı almış şəxsin binalara görə ödəməli olduğu əmlak vergisininin məbləği bələdiyə orqanı tərəfindən 30 manat qədər azaldılır.

Güzəşt hüququ olan fiziki şəxsin bir neçə bələdiyyənin ərazisində binaları olduqda, 30 manat məbləğində güzəşt fiziki şəxsin seçiminə uyğun olaraq bir bələdiyyə ərazisində hesablanmış əmlak vergisi məbləğindən və yaxud müxtəlif bələdiyyələrin ərazilərində yerləşən binalara görə hesablanmış vergi məbləğlərindən binaların sahələrinə mütənasib olaraq çıxılır.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 198.1.1-ci və 199.3-cü maddələri, Vergilər Nazirliyinin 13 may 2015-ci il tarixli 1517040100655900 nömrəli əmri ilə təsdiq edilmiş “Yerli (bələdiyyə) vergi və ödənişlərin hesablanması, ödənilməsi və uçotu ilə bağlı Metodiki Vəsait”.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Nəcəf Məhərrəmov, necef3@mail.ru, Bakı (07.12.2017) (Oxunub: 37 dəfə, ID: 16235)
Mənim Daşkəsən rayonunda 2012-ci ildən şəxsi 2 otaqlı 54 kv evim var. Lakin mən 4 ildir Bakı şəhərində yaşayıram və Bakı şəhərində qeydiyyatdayam. Mülk 2012-ci ildən mənə məxsusdur. İndi həmin mülkü satmaq istəyirəm. Həmin evi satacağım təqdirdə əmlak vergiyə cəlb olunacaqmı? Əgər olunacaqsa neçə manat ödəniş etməliyəm? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm

Bildiririk ki, fiziki şəxsin azı 5 il ərzində yaşayış yeri üzrə qeydiyyatda olduğu yaşayış sahələrinin təqdim edilməsi ödəmə mənbəyində sadələşdirilmiş vergiyə cəlb edilmir. Lakin mülkiyyətinizdə olan və 5 ildən az yaşayış yeri üzrə qeydiyyatda olduğunuz yaşayış sahəsi təqdim edilən zaman müqaviləni təsdiq edən notariuslar tərəfindən ödəmə mənbəyində sadələşdirilmiş vergi tutulur.

Verginin məbləği satılan mənzilin sahəsinin hər kvadratmetrinə 15 manat, həmçinin Daşkəsən rayonu üçün müəyyən olunan 0,5 əmsalın tətbiq edilməsi ilə müəyyən olunur.

Eyni zamanda, bu qayda ilə torpaq sahələrinin təqdim olunması da sadələşdirilmiş verginin vergitutma obyektini təşkil edir. Verginin məbləği yaşayış fondunun, həyətyanı sahəsinin və bağ sahəsinin tutduğu torpaq sahəsinin hər kvadratmetrinə 0,5 manat, habelə Daşkəsən rayonu üçün müəyyən olunan 0,5 əmsalın tətbiq edilməsi ilə müəyyən olunur.

Bax: Vergi Məcəlləsinin 150.1.9-cu, 218.4.3-cü, 219.3-1-ci, 220.8-ci220.8.3-cü maddələri.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Esmira, n.esmira@mail.ru (07.12.2017) (Oxunub: 49 dəfə, ID: 16234)
Müəssisə tikinti quraşdırma xidməti ilə məşğuldur.
1.Tikinti quraşdırma xidməti göstərmək üçün lisenziya (icazə) lazımdı?
2. Müəssisə tikinti quraşdırma xidmətində istifadə etdiyi mal-materiallari hansı sənədlə xərcə silməlidir? Əvvəlcədən təşəkkür edirəm.

1. Cavab: Bildiririk ki, tikintisinə icazə tələb olunan bina və qurğuların tikinti-quraşdırma işləri ilə məşğul olan şəxslər lisenziya almalıdırlar.

Dövlət təhlükəsizliyindən irəli gələn hallarla əlaqədar fəaliyyət növləri istisna olmaqla, sahibkarlıq fəaliyyətinin lisenziya tələb olunan bütün növləri üzrə lisenziyalar Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi tərəfindən verildiyindən daha ətraflı məlumatı aidiyyəti üzrə müraciət etməklə əldə edə bilərsiniz.

Bax: Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2015-ci il 21 dekabr tarixli 713 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Lisenziyalaşdırma qaydası”.

2. Cavab: Bildiririk ki, maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının sənədləşdirilməsinə dair məlumatın verilməsi Maliyyə Nazirliyinin səlahiyyətlərinə aid edildiyindən bu məsələ ilə əlaqədar aidiyyəti üzrə müraciət etməyiniz daha məqsədəuyğundur.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram


Babək Məmmədov, babek.mamedov.777@mail.ru, Bakı (07.12.2017) (Oxunub: 55 dəfə, ID: 16232)
Vergi öhdəliyi olan hüquqi şəxsin (MMC) direktoru təsisçi tərəfindən dəyişdirilə bilərmi?

Bildiririk ki, yaranmış vergi borcu təsisçi tərəfindən hüquqi şəxsin rəhbərinin əvəzlənməsinə məhdudiyyət yaratmır.

Ümumi qiymətlərin sayı: 0    Orta qiymət: 0

Yekun qiymət  



Terminlər lüğəti | Facebook | Twitter | Youtube | Instagram




Səhifəmizdə hər hansı səhv və ya qeyri-dəqiq məlumat gördükdə, həmin mətni seçib
Ctrl+Enter düymələrini sıxaraq bu barədə bizə məlumat verməyinizi xahiş edirik.

Mükafatlar və nailiyyətlər

Azərbaycan Respublikası Vergilər Nazirliyi
2002 - 2017

* Diqqət! Elektron müraciətlərinizi (təklif, ərizə, şikayət) səhifəmizin "Onlayn müraciətlər" bölməsi vasitəsilə təqdim etməyiniz xahiş olunur.